انسداد مسیر باند رفت بندر خمیر به بندر لنگه

مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زلزله موجب انسداد مسیر باند رفت بندر خمیر به بندر لنگه محدوده پل غار شد.

به گزارش ایمنا، مهرداد حسن‌زاده چهارشنبه نهم آذر، در جمع خبرنگاران، از اعلام آماده‌باش از سوی استاندار هرمزگان به همه اعضای ستاد بحران بندرعباس و شهرستان‌های غرب استان در پی وقوع زلزله ۵.۷ریشتری خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه این زلزله خسارت جانی و مصدومیتی نداشته است.

وی درباره جزئیات زلزله عصر چهارشنبه در کنگ گفت: در پی وقوع این زلزله، به دستور استاندار هرمزگان، تمامی اعضای ستاد بحران شهرستان بندرعباس و شهرستان‌های غرب استان به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: مطابق آخرین اطلاعات به‌دست‌آمده، تاکنون زلزله موجب انسداد مسیر باند رفت بندر خمیر به بندر لنگه محدوده پل غار شده است که عوامل راهداری با تجهیزات کامل در محل حاضر شده‌اند و مسیر به‌زودی بازگشایی خواهد شد.

حسن‌زاده اضافه کرد: زلزله سبب قطعی برق در بعضی از روستاهای شهرستان بندر لنگه شده است که عوامل فنی اتفاقات برق در منطقه حضور دارند و این مشکل نیز به‌سرعت رفع خواهد شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این زمین‌لرزه مهیب خسارت جانی و مصدومیتی در پی نداشته است. همچنین خسارت مالی نیز تاکنون گزارش نشده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان ادامه داد: در حال حاضر، ستاد بحران شهرستان بندر لنگه تشکیل شده و به‌محض دریافت اطلاعات بیشتر، موارد به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

منبع: مهر

کد خبر 623625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.