جشن و پایکوبی باشکوه مردم استرالیا در ملبورن پس از صعود تاریخی + فیلم

مردم استرالیا در ملبورن، به تماشای دیدار تیم ملی کشورشان مقابل دانمارک نشستند و پس از صعود کانگوروها به مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲، جشن باشکوهی را در خیابان‌ها برپا کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی دانمارک و استرالیا از ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه نهم آذر، در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره، آخرین دیدار مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را به قضاوت مصطفی قوربال برابر یکدیگر برگزار کردند. در پایان، استرالیا با پیروزی یک بر صفر مقابل دانمارک از مرحله گروهی صعود کرد.

تیم ملی استرالیا پس از شکست سنگین در دور اول برابر فرانسه، در بازی دوم مقابل تونس به برتری یک بر صفر رسید و با پیروزی مقتدرانه در مصاف امشب مقابل دانمارک، پشت سر فرانسه به‌عنوان تیم دوم، راهی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی شد و اکنون در بین ۱۶ تیم برتر جهان قرار گرفته است.

مردم استرالیا در ملبورن، پایتخت این کشور، در کنار یکدیگر به تماشای بازی کانگوروها مقابل دانمارک نشستند. آنان از همان ابتدای بازی، جشن و پایکوبی را در کمال امیدواری برای صعود برپا کردند.

استرالیا با کسب دومین پیروزی از سه بازی، امشب در کنار فرانسه با شش امتیاز برای دومین بار در تاریخ خود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی صعود، و شادی و هیجان را به مردم کشور خود منتقل کرد.

دیدار امشب کانگوروها مقابل دانمارک ساعت ۳ صبح به‌وقت استرالیا برگزار می‌شد، اما مردم بدون توجه به زمان برگزاری این بازی، در خیابان‌های ملبورن کنار یکدیگر جمع شدند و دیوانه‌وار تیم کشورشان را تشویق کردند.

فیلمی که در ادامه می‌بینید، خیابانی در شهر ملبورن استرالیاست که در ساعت ۳ بامداد، مردم عاشق فوتبال پس از پایان بازی تیم ملی کشورشان با تمام لذت، شوق و هیجان به جشن و پایکوبی و شادی پرداختند و صحنه‌های فوق‌العاده‌ای را رقم زدند.

حس‌وحال مردم استرالیا پس از صعود تیم ملی فوتبالشان به مرحله یک‌هشتم نهایی تورنمنت بزرگ جام‌جهانی وصف‌ناشدنی و سرتاسر زیبایی است.

کد خبر 623605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.