ریزش مجدد بازار کریپتوکارنسی

بازار رمزارزها امروز روند نزولی در پیش گرفت. براساس برخی از تحلیل‌ها پیش‌بینی می‌شود که این بازار طی روزهای آینده، روند اصلاحی در پیش بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها امروز روند نزولی در پیش گرفت و علت آن نیز ناپایداری بیت‌کوین بالای سطح مقاومتی بود که روز گذشته شکسته شد.

بیت‌کوین مجدد به مرز ۱۷ هزار دلار برگشته و گاهی نیز این سطح را از دست می‌دهد؛ شاخص ترس و طمع نیز نسبت به روز گذشته کاهش یک واحدی داشته است.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۷ هزار و یک دلار

تغییرات: افت ۱.۰۳ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۲۶۰ دلار

تغییرات: افت ۱.۸۱ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۸۹ دلار و ۱۴ سنت

تغییرات: افت ۱.۶۸ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۸۳ دلار

تغییرات: افت ۰.۳۲ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۱۰۰ دلار

تغییرات: افت ۲.۰۶ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۳۱۸ دلار

تغییرات: رشد ۰.۷۶ درصدی

پالیگان (Polygon): ۹۰ سنت

تغییرات: افت ۰.۷۶ درصدی

پولکادات (DOT): پنج دلار و ۴۸ سنت

تغییرات: افت ۲.۵۰ درصدی

سولانا (SOL): ۱۴ دلار و شش سنت

تغییرات: افت ۳.۰۶ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۵۲۸ دلار

تغییرات: رشد ۰.۳۰ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۳ دلار و ۵۶ سنت

تغییرات: افت ۱.۹۵ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

ریزش مجدد بازار کریپتوکارنسی

حمایت: ۱۴ هزار دلار، خط میانی و کف کانال نزولی

مقاومت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار و سقف کانال نزولی

پیش بینی: انتظار داشتیم بیت کوین بتواند از سقف کانال نزولی عبور کند، تثبیت شود و رشد قیمتی داشته باشد اما بیت کوین بالای این سطح ناپایدار بود و پیش بینی می‌شود روند قیمتی احتمال نزولی هم شود و ریزش بیشتری در کوین‌ها و آلت کوین‌ها داشته باشیم.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست).

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۴۴ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۹.۰۶ درصد

ریزش مجدد بازار کریپتوکارنسی

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است).

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۷۸۷ میلیارد ۲۵۱ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۳۶ میلیارد ۸۸۹ میلیون دلار

ریزش مجدد بازار کریپتوکارنسی

شاخص ترس و طمع

نسبت به روز گذشته کاهش یک واحدی داشته و در سطح ۲۵ واحد قرار گرفته است.

ریزش مجدد بازار کریپتوکارنسی

اخبار بازار رمزارزها

در هفته گذشته ۲۰۰ هزار دلار به صندوق‌های سرمایه‌گذاری مبتنی‌بر سولانا وارد شده است. گزارش جدید کوین شیرز حاکی از آن است که محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی‌بر سولانا در هفته گذشته ۲۰۰ هزار دلار سرمایه جذب کرده‌اند.

این دومین هفته متوالی است که سرمایه‌های زیادی به صندوق‌های سرمایه‌گذاری مبتنی‌بر سولانا وارد می‌شود و پس از فروپاشی صرافی FTX، اولین بار است که چنین سرمایه‌هایی به این صندوق‌ها واریز می‌شوند.

گفتنی است که در بازه زمانی مشابه ۱۰.۸ میلیون دلار به محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی‌بر بیت کوین و ۳۰۰ هزار دلار به محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی‌بر پالیگان واریز شده است.

پروتکل دیفای مبتنی‌بر یونی‌سواپ پانوپتیک ۴.۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرد

پروتکل دیفای مبتنی‌بر یونی‌سواپ پانوپتیک (Panoptic) که معاملات اختیار دائمی را ارائه می‌دهد، در اولین دور تأمین مالی خود ۴.۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است. گامی کریپتوس کپیتال این رویداد تأمین سرمایه را برای پانوپتیک رهبری کرده است و شرکت‌هایی همچون یونی‌سواپ، کوین بیس، جین استریت و اولنچ نیز در آن مشارکت کرده‌اند.

ویتالیک بوترین از هیجان خود برای آینده اتریوم سخن گفت

ویتالیک بوترین، هم‌بنیان‌گذار اتریوم، در پست وبلاگ خود نوشت که پول، هویت‌های بلاک چینی، امور مالی غیرمتمرکز (دیفای)، سازمان‌های غیرمتمرکز خودگردان (دائوها) و کاربردهای ترکیبی، برترین توسعه‌های اکوسیستم اتریوم هستند که او درباره‌اش هیجان‌زده است. او همچنین از تجربه خود در استفاده از اتر به عنوان روش پرداخت در یک کافه در آرژانتین سخن گفت.

کاهش ۲۰ درصدی حجم فروش بازارهای NFT نسبت به ماه گذشته

مجموع فروش توکن‌های غیرمثلی (NFT) در ماه نوامبر (آبان) در پنج بازار برتر موجود تقریباً ۳۹۴ میلیون دلار بود که کمترین میزان ثبت‌شده در سال جاری محسوب می‌شود. داده‌های موجود نشان می‌دهد که حجم فروش بازارهای اوپن‌سی (OpenSea)، مجیک ایدن (Magic Eden)، لوکس‌ریر (LooksRare)، سولاناآرت (Solanart) و «X2Y2» نسبت به ماه قبل در مجموع بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته است. سولاناآرت بیشترین آسیب را در بین پنج بازار مذکور دیده و فروش آن با کاهشی ۹۳ درصدی از ۶.۲۵ میلیون دلار در ماه اکتبر (مهر) به تنها ۴۱۰,۰۰۰ دلار در ماه نوامبر (آبان) رسیده است.

ریپل تنها شرکت ارز دیجیتالی است که در بین ۱۰ استارت‌آپ باارزش آمریکا قرار دارد

گزارش‌های جدید شرکت فین‌بولد (Finbold) در نوامبر ۲۰۲۲ (آبان) نشان می‌دهد که ریپل با ارزشی ۱۵ میلیارد دلاری در بین استارت‌آپ‌های پیشرو ایالات متحده در رتبه دهم قرار دارد. شایان ذکر است که ریپل بعد از شرکت‌های مشهوری مثل اسپیس‌ایکس (SpaceX) به ارزش ۱۲۷ میلیارد دلار، استرایپ (Stripe) به ارزش ۹۵ میلیارد دلار، اینستاکارت (Instacart) به ارزش ۳۹ میلیارد دلار، دیتابریکس (Databricks) به ارزش ۳۸ میلیارد دلار، اپیک گیمز (Epic Games) به ارزش ۳۱.۵ میلیارد دلار، فاناتیکس (Fanatics) به ارزش ۲۷ میلیارد دلار، چایم (Chime) به ارزش ۲۵ میلیارد دلار، میرو (Miro) به ارزش ۱۷.۵ میلیارد دلار و دیسکورد (Discord) به ارزش ۱۵ میلیارد دلار قرار گرفته است.

تیم دریپر می‌گوید بیت کوین تا اواسط سال ۲۰۲۳ به ۲۵۰ هزار دلار می‌رسد

تیم دریپر، سرمایه‌گذار میلیاردر حامی بیت کوین، که قبلاً پیش‌بینی کرده بود بهای بیت کوین تا پایان سال جاری میلادی به ۲۵۰ هزار دلار می‌رسد، همچنان به هدف پیش‌بینی‌شده خود برای این ارز دیجیتال تاکید دارد؛ با این حال مدت زمان پیش‌بینی خود را تا ۶ ماه دیگر تمدید کرده است. دریپر یکی از چند سرمایه‌گذارانی است که طی دهه اخیر علاقه عمیقی به بیت کوین نشان داده است.

نقشه بازار

ریزش مجدد بازار کریپتوکارنسی

کد خبر 623586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.