احداث شهربازی مدرن شهر در آینده نزدیک

معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان گفت: شهربازی جدید و مجهز به امکانات به‌روز سیرجان به زودی احداث خواهد شد.

تورج صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه دستگاه‌های شهربازی سیرجان باید به‌روزرسانی شود، اظهار کرد: امکانات شهربازی کنونی قدیمی است و باید طبق استانداردهای روز طراحی و احداث شود.

وی افزود: در حال حاضر شهربازی‌ها بر اساس فناوری روز به صورت سرپوشیده و روباز جهت استفاده در فصول مختلف سال طراحی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: به زودی شهربازی روباز و سرپوشیده با امکانات و فناوری‌های به‌روز احداث خواهد شد.

صادقی از برگزاری جلسه‌ای با حضور شهردار و معاونان شهرداری، رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در خصوص نحوه اخذ مجوزها و جانمایی نهایی شهربازی جدید خبر داد و تصریح کرد: زمین شهربازی تأمین شده است، در مرحله طراحی توسط مشاور قرار گرفته و مدیر پروژه مشخص شده است، اما باید مجوزهای لازم از ادارات مختلف گرفته شود.

وی گفت: شهربازی جدید با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در مسیر ورودی از سمت کرمان در محدوده باغ ۱۰۰ هکتاری شهرداری احداث می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان افزود: این مجموعه بازی هشت هکتار سالن سرپوشیده و ۱۲ هکتار فضای روباز خواهد داشت و در صورت اخذ مجوزهای لازم فاز نخست آن به صورت روباز، اواخر سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 623580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.