بهره‌گیری از دوقلوی دیجیتال برای ترویج پایداری اشتوتگارت

مدیران اشتوتگارت، پایتخت ایالت بادن-وورتمبرگ در جنوب غربی آلمان، به‌زودی امکان افزایش رویت و تجزیه و تحلیل داده‌های ثبت‌ شده در سنسورهای اینترنت اشیا را فراهم خواهد آورد تا از این طریق به بهبود پایداری و کیفیت زندگی شهری کمک کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران اشتوتگارت در نظر دارند با بهره‌گیری از فناوری دوقلوی دیجیتال، نه‌تنها پایداری و کیفیت زندگی شهروندان را افزایش دهند، بلکه به هوشمندسازی هرچه بیشتر شهر کمک کنند. اقدام جدید این افراد کاملاً مبتنی بر افزایش بهره‌گیری از فناوری دوقلوی دیجیتال خواهد بود که برای تحقق این هدف، رویکرد "نرم‌افزار به عنوان یک سرویس"، بیش از گذشته مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در واقع، مدیران شهر بزرگ آلمانی در نظر دارند با دقت بیشتر به تجزیه و تحلیل داده‌های حاصل از سنسورهای اینترنت اشیا در سراسر شهر بپردازند تا از این طریق، تصمیم‌گیری‌های خود را در راستای افزایش پایداری و کیفیت زندگی برای بیش از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت بهبود ببخشند.

بهینه‌سازی عملکرد سنسورهای اینترنت اشیا

اقدام جدید مدیران اشتوتگارت، چگونگی عملکرد سنسورهای اینترنت اشیا را در زمینه‌های مختلف مانند کیفیت آب، امکان وقوع سیل و تشخیص میزان فضاهای اشغال‌شده پارکینگ‌ها به تصویر خواهد کشید که این قابلیت، مدیران را قادر به بهینه‌سازی کارایی آن‌ها و تصمیم‌گیری بهتر برای بهبود کیفیت زندگی شهری سوق خواهد داد. در پیاده‌سازی این اقدامات کمپانی الکترونیک هگزاگون در ارائه خدمات بستر دوقلوی دیجیتال مشارکت خواهد کرد و شرکت فناوری اطلاعات فوجیتسو تأمین خدمات زیرساخت‌های ضروری ابر-محور را به عهده خواهد گرفت.

بهره‌گیری از دوقلوی دیجیتال برای ترویج پایداری اشتوتگارت

مدیران اشتوتگارت ادعا کرده‌اند که در پیاده‌سازی تمام مراحل پروژه، نیازهای ساکنان را به دقت مورد توجه قرار خواهند داد و داده‌هایی از سنسورهای اینترنت اشیا از محیط زیست و جابه‌جایی فراهم خواهند آورد که به تمام شرکای پروژه در تصمیم‌گیری‌های هوشمندتر کمک می‌کند. علاوه بر این، اقدامات جدید و مشارکت کمپانی‌های فوجیتسو و هگزاگون با مدیران شهر بزرگ آلمانی، به حل بحران‌های پایداری نظیر بهبود مدیریت و درک اثربخشی خدمات جابه‌جایی اشتراکی در شهر کمک زیادی خواهد کرد و در ضمن، در بهبود ایمنی سفر از طریق تجزیه و تحلیل داده‌های زمان واقعی سهیم خواهد بود.

کد خبر 623574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.