عزم جدی شهرداری مبارکه برای بازسازی اتوبوس‌های فرسوده

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با اشاره به پروژه بازسازی اتوبوس‌های فرسوده و از رده خارج، گفت: کارکنان شهرداری در شرایط سخت فعلی به دلیل کمبود اتوبوس ناشی از تحریم‌های ظالمانه، با قوت و قدرت در حال بازسازی اتوبوس‌های فرسوده هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله وکیلی امروز _چهارشنبه نهم آذرماه_ در بازدید از پروژه‌های عمرانی مجموعه مدیریت شهری، اظهار کرد: حوزه فعالیت مدیریت شهری تنها به یک حوزه محدود نیست، بلکه تلفیقی از فعالیت‌های اجتماعی، عمرانی، فرهنگی و تمام امور مرتبط با شهروندان است.

وی ادامه داد: کارکنان شهرداری در روزهای تعطیل به جای استراحت و سفر در وضعیت آماده‌باش و فعالیت قرار دارند و به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با اشاره به پروژه بازسازی اتوبوس‌های فرسوده و از رده خارج، گفت: این پروژه با سرعت، دقت و کیفیت خوب و با استفاده از توان نیروهای درون سازمانی از در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان شهرداری در این شرایط به دلیل کمبود اتوبوس ناشی از تحریم‌های ظالمانه، با قوت و قدرت در حال بازسازی اتوبوس‌های فرسوده هستند.

به گزارش ایمنا، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با حضور در پروژه‌های عمرانی مجموعه مدیریت شهری از روند پیشرفت این پروژه‌ها بازدید کردند.

کد خبر 623526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.