پولیسیچ بیمارستان را ترک کرد و در هتل به پایکوبی پرداخت/ ستاره آمریکا به هلند می‌رسد؟+عکس

ستاره تیم‌ملی آمریکا که پس از گلزنی مقابل ایران دچار مصدومیت شده بود به جمع هم‌تیمی‌هایش ملحق شد و بابت صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی به جشن و شادی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا رأس ساعت ۲۲:۳۰ _سه‌شنبه شب هشتم آذرماه_ در ورزشگاه الثمامه شهر دوحه، سومین بازی مرحله‌گروهی (B) جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را برابر یکدیگر برگزار کردند و در پایان آمریکا با برتری یک بر صفر مقابل ایران راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد و ایران با سومی در گروه، وداعی تلخ با جام‌جهانی ۲۰۲۲ داشت.

کریستین پولیسیچ زننده تک‌گل تیم‌ملی آمریکا که منجر به صعود یانکی‌ها به مرحله یک‌هشتم نهایی شد در صحنه گل دچار مصدومیت و سپس تعویض شد؛ پولیسیچ پس از اینکه نیمه دوم را به‌دلیل تعویض اجباری از دست داد، به بیمارستان منتقل شد تا مداوای دقیق‌تری روی پای وی انجام گیرد.

طبق اعلام پزشکان تیم‌ملی آمریکا، کریستین پولیسیچ به‌دلیل آسیب‌دیدگی لگن هنگام گلزنی، دچار کوفتگی از این ناحیه شده است اما با وجود برخی نگرانی‌هایی که درخصوص وضعیت مصدومیت وی به‌وجود آمده است، به‌نظر نمی‌رسد مشکلی برای بازی در برابر هلند داشته باشد.

گرگ برهالتر نیز درخصوص وضعیت مصدومیت پولیسیچ گفته بود: او پس از گلزنی کمی احساس سرگیجه داشت، این به‌خاطر ضربه‌ای بود که به شکمش اصابت کرد و دچار مشکل شد؛ ما از بیمارستان با او تماس‌تصویری گرفتیم و پولیسیچ روحیه خوبی داشت.

وستون مک‌کنی نیز گفت که پولیسیچ پس از مصدومیت در بیمارستان برای او متنی ارسال کرده است که در آن نوشته شده بود: ایمان دارم که می‌توانم روز شنبه مقابل هلند بازی کنم.

پولیسیچ ستاره آمریکا که در پایان بازی نیز به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد در مصاف نخست آمریکا مقابل ولز نیز این جایزه را دریافت کرده بود؛ شماره ۱۰ یانکی‌ها پس از پیروزی آمریکا، بیمارستان را ترک کرد و در میان استقبال هم‌تیمی‌هایش به هتل محل اقامت تیمش رفت و در کنار آنان جشن شادی بابت صعود به مرحله‌حذفی را برپا کرد.

پولیسیچ بیمارستان را ترک کرد و در هتل به پایکوبی پرداخت/ ستاره آمریکا به هلند می‌رسد؟+عکس

کد خبر 623513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.