گردشگری در اردل نیازمند توجه است

رئیس شورای اسلامی شهرستان اردل با بیان اینکه گردشگری در اردل نیازمند توجه است،گفت: اگر معضلات موجود رفع شود، گردشگران بسیاری به این منطقه خواهند آمد و این مهم تنها با همکاری تمام مسئولان محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، موسی طهماسبی امروز _چهارشنبه نهم آذرماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: مشکل کم‌آبی شهر کاج ناشی از مشکلات اجتماعی است که انتظار می‌رود مسئولان به این موضوع ورود کنند و مشکل کم‌آبی این شهر هم مرتفع شود.

وی تصریح کرد: مردم سرخون از بافت لوله‌های ۴۰ سال پیش و قدیمی گلایه‌مند هستند و مردم مشکلات جدی در این زمینه دارند که باید این موارد رفع شود، تعدادی از خانوارهای شهر سرخون نیز از سطح مخزن بالاتر قرار دارند که با مشکل بی‌آبی مواجه هستند.

طهماسبی خاطرنشان کرد: از مسئولان شهرستانی و استانی تقاضا می‌شود نسبت به مسئله آب که مایه حیات و نیاز ضروری مردم است، نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اردل گفت: آبشار "آب‌دود" لندی بهترین منطقه گردشگری در این روستا است که روزانه بیش از هزاران نفر گردشگر به این آبشار سفر می‌کنند، اکنون جاده خاکی است و توسط راهداری آماده آسفالت می‌شود، اما شرکت گاز اعلام کرده است که برای گازرسانی به این روستا باید وزارتخانه مربوطه به ما دستور بدهد.

وی تاکید کرد: اگر معضلات موجود رفع شود گردشگران بسیاری به این منطقه خواهند آمد و این مهم تنها با همکاری تمام مسئولان محقق خواهد شد.

دشواری‌های خدمت‌رسانی به اهالی ساکن در روستاها

فرج‌اله نادعلی‌پور، رئیس شورای اسلامی بخش میانکوه اردل با اشاره به جاده سه‌راهی سرخون به رفن، گفت: نبود راه‌های روستایی مناسب، همیشه دغدغه منطقه میانکوه و شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختیاری بوده است، روستاهایی که بعضاً به دلیل نبود راه در بن‌بست قرار گرفته و خدمات‌رسانی به اهالی آنها با مشکلات بی‌شماری همراه است.

وی ادامه داد: از سوی مسئولان اداره کل حمل‌ونقل جاده‌ای استان قول مساعد داده شد که جاده ریزک از چهارم اردیبهشت‌ماه کار جاده اعم از زیرسازی و آسفالت آغاز شود و در ادامه همین کار، جاده مور وتلتاگ و سایر جاده‌های روستایی حدود ۳۷ کیلومتر، بازسازی و آسفالت شود.

کد خبر 623494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.