آزادسازی ۱۵ پلاک در محله احمدیه/ بازگشایی گلوگاه‌های شهری در دستور کار

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۵ پلاک در محله احمدیه آزادسازی شد و تلاش شده است ساختار منظم و منسجم به این محله بخشیده شود تا یک فضای فرهنگی، مذهبی و رفاهی در اختیار شهروندان این منطقه قرار گیرد.

حمیدرضا فرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آزادسازی‌های انجام شده در محلات منطقه شش شهرداری اصفهان، اظهار کرد: با توجه به تاکید شهردار و شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص اهمیت محله‌محوری، تملک و آزادسازی تعدادی از پلاک‌های واقع در محلات ضعیف این منطقه در دستور کار مدیریت منطقه قرار گرفت.

وی افزود: آزادسازی در بعضی از محلات از جمله «احمدیه» که دارای بافت فرسوده، قدیمی و ناکارآمد شهری است، از دهه ۸۰ آغاز شده است و در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۵ پلاک در این محله آزادسازی شد و تلاش شده است ساختار منظم و منسجم به این محله بخشیده شود تا یک فضای فرهنگی، مذهبی و رفاهی در اختیار شهروندان این منطقه قرار گیرد.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از اقدامات دیگر انجام شده در این منطقه تعریض خیابان شهید خلیلی دوم، تملک و آزادسازی یک پلاک در طرح پارکینگ لسان‌الارض به منظور احداث پارکینگ و خدمت‌رسانی به زائران گلستان شهدا بوده است.

وی ادامه داد: دو پلاک در طرح تعریض خیابان لسان‌الارض بازگشایی شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت؛ همچنین در خصوص اهمیت بازگشایی گلوگاه‌های شهری نیز با توجه به تأکیدات شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری اقدامات خوبی انجام شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به بازگشایی یک مورد در خیابان شهید لاوی و گلوگاه موجود در ابتدای خیابان واله اصفهانی اشاره کرد که موقعیت خوبی به لحاظ دسترسی ترافیکی برای شهروندان ایجاد می‌کند.

کد خبر 623471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.