بسته اینترنت رایگان همراه اول در صورت صعود تیم‌ ملی فوتبال

هدیه همراه اول در صورت صعود تیم ملی فوتبال ایران قابل فعال‌سازی می‌شود. این اپراتور برای تمام مشترکان خود هدیه ویژه‌ای شامل بسته اینترنت رایگان در نظر گرفته است.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در نظر دارد به‌مناسبت دور جدید رقابت‌های تیم ملی کشورمان در قالب هفته سوم رویداد جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر و در صورت صعود یوزهای ایرانی، یک روز «اینترنت نامحدود» برای تمام مشترکانش به رسم شادباش فعال کند.

قرار است امشب سه‌شنبه، هشتم آذر، تیم ملی ایران از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه، که با الهام از کلاه‌های سنتی عربی به‌صورت نمادین طراحی شده است و گنجایش ۴۰ هزار تماشاگر را دارد، به مصاف تیم آمریکا برود تا آخرین بازی خود را در دور گروهی انجام دهد.

این رقابت با توجه به کسب شانس صعود تیم ملی کشورمان به رده بالاتر اهمیت زیادی دارد و در صورت پیروزی، تیم کشورمان به دور دوم رقابت‌های جام‌جهانی صعود می‌کند.

گفتنی است در صورت صعود تیم ملی کشورمان در مرحله حذفی جام‌جهانی، «اینترنت نامحدود» به‌عنوان شادباش همراه اول در فردا چهارشنبه نهم آذر، به‌صورت خودکار برای تمام مشترکان فعال می‌شود.

پیش از این، ایران و آمریکا ۳۱ خرداد سال ۱۳۷۷ در جام‌جهانی ۱۹۹۸ فرانسه به مصاف هم رفته بودند که این دیدار با پیروزی دو بر یک تیم ملی ایران به پایان رسید.

کد خبر 623381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.