لهستان- آرژانتین / دوئل مسی و لوا برای صعود

در حساس‌ترین دیدار امروز جام جهانی تیم‌های لهستان و آرژانتین رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه C جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران، تیم‌های لهستان و آرژانتین در ورزشگاه ۹۷۴ شهر دوحه به مصاف یکدیگر می‌روند.

دور سوم گروه C جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

دیدار تیم‌های لهستان و آرژانتین

چهارشنبه، نهم آذرماه، ساعت ۲۲:۳۰

ورزشگاه: ۹۷۴ (دوحه)

داور: دنی مکلی (هلند)

آخرین رویارویی: لهستان ۲- آرژانتین یک (دوستانه)

بازی‌های اخیر (همه مسابقات):

لهستان:

لهستان ۲- عربستان صفر (جام جهانی ۲۰۲۲)

مکزیک صفر- لهستان صفر (جام جهانی ۲۰۲۲)

لهستان یک- شیلی صفر (دوستانه)

ولز صفر- لهستان یک (دوستانه)

لهستان صفر- هلند ۲ (لیگ ملت‌های اروپا)

آرژانتین:

آرژانتین ۲- مکزیک صفر (جام جهانی ۲۰۲۲)

آرژانتین یک- عربستان ۲ (جام جهانی ۲۰۲۲)

امارات صفر- آرژانتین ۵ (دوستانه)

آرژانتین ۳- جامائیکا صفر (دوستانه)

آرژانتین ۳- هنوراس صفر (دوستانه)

پیش نمایش:

دو مدعی گروه C جام جهانی ۲۰۲۲ در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که لهستان با چهار امتیاز صدرنشین گروه است و آرژانتین با سه امتیاز در رتبه دوم گروه قرار دارد. آرژانتین که مسابقات را با یک باخت غافلگیرکننده مقابل عربستان آغاز کرد در روز دوم با پیروزی دو گله مقابل مکزیک به صعود امیدوار شد و حالا برای تکمیل بازگشت خود باید با پیروزی مقابل لهستان به صدر جدول برسد.

ستاره بی چون و چرای آرژانتین در این مسابقات کسی نیست جز لیونل مسی که در هر دو دیدار مقابل عربستان و مکزیک گلزنی کرده است و در بازی امشب نیز امید اول گلزنی آلبی سلسته است. در دیدار قبل مقابل مکزیک که به نظر کار برای آرژانتین گره خورده بود این مسی بود که با یک شوت دقیق از راه دور آرژانتین را پیش انداخت و زمینه ساز پیروزی این تیم و صعود به رده دوم جدول شد.

در سوی دیگر لهستان که بازی‌ها را با تساوی مقابل مکزیک آغاز کرد، در دور دوم در حالی مقابل عربستان به پیروزی دو بر صفر رسید که از لحاظ فوتبالی شاید تیم برتر آن مسابقه نبود و این عربستان بود که فوتبال بهتری ارائه داد. لهستان که خود در بازی اول پنالتی از دست داده بود در بازی دوم از این موضوع سود برد و در شرایطی که لهستان یک بر صفر پیش بود، پنالتی الدوسری از دست رفت تا برد لهستان باقی بماند.

گفتنی است در مرحله یک هشتم نهایی، تیم‌های اول و دوم گروه C به صورت ضربدری با تیم‌های اول و دوم گروه D رقابت می‌کنند، گروهی که به نظر می‌رسد فرانسه صدرنشین آن باشد و دانمارک یا استرالیا به عنوان تیم دوم صعود کنند.

ترکیب احتمالی:

لهستان:

شزنی، گلیک، برژینسکی، کیویور، فرانکوفسکی، کرچویاک، بیلیک، متی کش، پیوتر زیلینسکی، آرکادیوژ میلیک و روبرت لواندوفسکی

آرژانتین:

امیلیانو مارتینز، گونزالو مونتیل، لیزاندرو مارتینز، نیکولاس اوتامندی، مارکوس اکونا، رودریگو دپائول، گایدو رودریگز، آلکسیس مک آلیستر، آنخل دی‌ماریا، لائوتارو مارتینز و لیونل مسی

پیش بینی نتیجه:

لهستان صفر- آرژانتین ۲

کد خبر 623312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.