ارائه ۲ خدمت جدید در مرکز پایش دانشگاه علوم پزشکی شیراز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دو خدمت جدید در مرکز پایش دانشگاه علوم پزشکی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرداد شریفی امروز، سه‌شنبه هشتم آذر، در نشست خبری، اظهار کرد: از اصحاب رسانه قدردانی می‌کنم. نقش فعالان این حوزه در بازتاب چالش‌های مردم در حوزه سلامت و رفع آنها مؤثر است.

وی با اشاره به ارائه دو خدمت جدید در مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه طی سه هفته آینده، از پیگیری موارد اقدام به سقط جنین سالم با هدف بررسی فوری و کاهش موارد اقدام به سقط جنین سالم در راستای طرح جوانی جمعیت خبر داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: سامانه شناسایی و ثبت موارد بیماران با افکار خودکشی و اقدام به خودکشی به‌منظور بررسی تخصصی و پیشگیری از خودکشی، برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی می‌شود.

شریفی با اشاره به پیگیری برای عقد قرارداد در زمینه خرید یک دستگاه «سایبرنایف» با هدف ارائه خدمات تشخیصی و درمانی بیماران مبتلا به سرطان تصریح کرد: با همکاری وزارت بهداشت و پیگیری استاندار فارس، نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این اقدام انجام، و پس از خرید و تحویل به دانشگاه، در بیمارستان نمازی نصب می‌شود.

وی ادامه داد: این امر زمینه ارتقای ارائه خدمات درمانی و تشخیصی تخصصی بیماران مبتلا به سرطان را فراهم می‌کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: «سایبرنایف» یک فناوری پیشرفته برای رادیوسرجری غیرتهاجمی و بدون درد است و به‌منظور درمان سرطان در هر نقطه از بدن ارائه می‌شود.

شریفی تصریح کرد: طی هفت ماه نخست سال جاری، به ۸۴۸ هزار و ۷۰۶ بیمار بستری در بیمارستان‌های دولتی زیرمجموعه دانشگاه، خدمات درمانی لازم ارائه شده است که این میزان در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته، رشد ۳۷درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 623304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.