عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم آذرماه

در این بسته خبری از بازگشت پازل شهرداری اردبیل به چرخه تولید تا ترافیک شهری گنبدکاووس نیازمند مطالعات و طرح نیمه‌تمام کنارگذر رزن را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بازگشت پازل شهرداری اردبیل به چرخه تولید

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: کارخانه تولید پازل شهرداری اردبیل بعد از شش سال تعطیلی دوباره به چرخه تولید بازگشت.

ترافیک شهری گنبدکاووس نیاز به مطالعات دارد

سیدعلی اصغر موسوی، شهردار گنبدکاووس در خصوص اجرایی نشدن تقاطع غیرهمسطح میدان بسیج؛ گفت: اجرای این طرح نیاز به مطالعات بیشتر دارد با این حال اگرچه چند اصلاح هندسی سه بلوار (امام رضا (ع) یا طالقانی شرقی، شهید صیاد شیرازی و شهید سردار سلیمانی) قبل از ورود به میدان بسیج در دوره شهرداری جدید انجام شد و تا حدودی ترافیک ورودی به این میدان را کاهش داد اما همچنان این نقطه از شهر از پرترافیک‌ترین نقاط گنبد است.

امکانات و دسترسی برای جانبازان و معلولان برنامه‌ریزی می‌شود

مهران نجاتی، سرپرست شهرداری تالش گفت: امکانات رفاهی و دسترسی برای جانبازان، معلولان و نابینایان در تمام طرح‌های عمرانی شهرداری لحاظ می‌شود.

طرح کنارگذر شهر نیمه‌تمام مانده است

احمد محمدی راستی، شهردار رزن با بیان اینکه اجرای طرح کنارگذر شهر از معضلات ترافیکی می‌کاهد، گفت: فاز نخست این پروژه حدود ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

دفع آب‌های سطحی سایت مسکن مهر پلدختر

حسن مهدوی، شهردار پلدختر از اجرای مداوم پروژه‌های عمرانی شهرداری در سال جاری خبر داد و گفت: شهرداری آبان‌ماه امسال دفع آب‌های سطحی سایت مسکن مهر را انجام داده است.

میدان دام سیرجان جابه‌جا می‌شود

تورج صادقی، معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان گفت: در صورت تأمین زمین توسط اداره راه و شهرسازی ساخت میدان دام در دستور کار قرار می‌گیرد.

لایروبی ۱۴۹ هزار مترمربع از جوی‌های سطح شهر قزوین

حسین عمویی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از لایروبی ۱۴۹ هزار متر مربع از انهار سطح شهر خبر داد.

لکه‌گیری آسفالت در بیش از ۴۸ هزار نقطه از معابر شهر رفسنجان

حسین کرمی‌نسب، مسئول واحد ایمنی، تعمیر و نگهداری شهرداری رفسنجان از بهسازی و نگهداشت معابر در قالب اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت در بیش از ۴۸ هزار نقطه از معابر سطح شهر خبر داد.

کد خبر 623286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.