کشف ۱۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح دستگیری خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان موادمخدر و کشف ۱۱ کیلو انواع موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه تعدادی از خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان اصلی موادمخدر بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران این فرماندهی با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از صحت اخبار اطمینان حاصل کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل‌های موردنظر اعزام و در انجام چند عملیات دقیق و ضربتی تعداد ۲۶ خرده فروش موادمخدر را در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۱۱ کیلو و ۱۳۱ گرم انواع مواد مخدر کشف شد، تصریح کرد: در این طرح همچنین ۲۷ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و جهت درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: پلیس با خرده‌فروشان و سوداگران مرگ با قاطعیت و در چارچوب قانون برخورد می‌کند، از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 623283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.