اخلاق مداری در دستور کار ماموران انتظامی قرار گیرد

فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع از جمله مؤلفه‌هایی است که باید در دستور کار همه ماموران انتظامی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار منوچهر امان‌اللهی امروز _سه‌شنبه هشتم آذرماه_ در آئین افتتاح کلانتری شهر گهرو در شهرستان کیار، اظهار کرد: این کلانتری با مطالبه به حق و پیگیری‌های اهالی و مردم این شهر، ساخته شد.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به پلیس مهمترین سرمایه فراجا است، ادامه داد: در طول سال جاری سعی شده علاوه‌بر تقویت این امر، دستاوردها، عملکرد و توانمندی کارکنان انتظامی را بیش از گذشته و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود به مردم ارائه دهیم.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه کسب اعتماد عمومی در گرو همراهی افکار عمومی و جلب مشارکت مردمی است، تصریح کرد: پلیس نیز در راستای عمل به این وظیفه خطیر توانسته با ایجاد هم‌گرایی و هم‌افزایی با کلام حق و منطق قوی مخاطبان را اغنا کند و با قانون‌مندی و شفافیت پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه تأمین امنیت عمومی مأموریت اصلی پلیس است، گفت: بدون مشارکت مردم تحقق این امر ممکن نیست و تأمین امنیت پایدار بر پایه مشارکت عمومی استوار است، فلسفه وجودی نیروی انتظامی خدمت به مردم است و خدمت خالصانه علاوه‌بر رضایت‌مندی مردم موجب اعتماد عمومی به پلیس نیز می‌شود.

سردار امان اللهی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را مرکز ثقل خدمات‌رسانی به مردم دانست و افزود: مردم ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات هستند و پلیس نیز با تمام وجود در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه اخلاق‌مداری و تکریم ارباب رجوع از جمله مؤلفه‌هایی است که باید در دستورکار همه مأموران انتظامی قرار گیرد، اضافه کرد: خلاق خوب همراه با سعه‌صدر و رسیدگی به موقع به مسائل و مشکلات انتظامی مردم موجب افزایش مشارکت آن‌ها در تأمین امنیت می‌شود.

کد خبر 623241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.