نتایج گروه G در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول امتیازات

مسابقات هفته دوم جام جهانی قطر با دو دیدار از گروه G پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در مسابقات هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز گذشته_دوشنبه هفتم آذرماه_ با دیدار تیم‌های کامرون-صربستان و برزیل- سویی از گروه G پیگیری شد که تیم برزیل برابر کامرون به برتری دست یافته و تیم‌های کامرون و صربستان به تساوی رسیدند.

نتایج گروه G در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

نتایج گروه G در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول امتیازات

کامرون ۳- صربستان ۳

تیم‌های کامرون و صربستان از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

در دقیقه ۲۹، توپ ارسالی از کرنر در محوطه جریمه صربستان پس از سایش با سر چوپو-موتینگ در تیر دور و در یک قدمی خط دروازه با ضربه کاستلتو تبدیل به گل اول بازی شد.

در دقیقه ۱+۴۵، ارسال تادیچ از پشت محوطه جریمه کامرون در نزدیکی نقطه پنالتی با ضربه سر زیبای پاولویچ همراه شد تا توپ به تور دروازه کامرون بچسبد.

در دقیقه ۳+۴۵، صربستان که روی دروازه کامرون خیمه زده بود با شوتی که سرجی میلینکویچ ساویچ با پای چپ از پشت محوطه جریمه زد دروازه کامرون را برای بار دوم در عرض دو دقیقه باز کرد.

در دقیقه ۵۳، در یک ضد حمله خطرناک، همکاری فوق العاده بازیکنان صربستان با چند پاس تک ضرب در محوطه جریمه کامرون منجر به موقعیت گلزنی عالی برای میتروویچ شد تا او که در چند قدمی دروازه صاحب موقعیت شده بود گل سوم را به راحتی به ثمر برساند.

در دقیقه ۶۴، پاس در عمق کاستلتو پشت مدافعان صربستان موجب تک به تک شدن ابوبکار با دروازه بان صربستان شد تا او با یک ضربه چیپ زیبا اختلاف را به حداقل برساند. این گل در ابتدا توسط داور به دلیل آفساید رد شد اما در ادامه VAR حکم به عدم آفساید و درست بودن گل داد.

در دقیقه ۶۶، تنها دو دقیقه بعد از گل دوم کامرون، باز هم فرار ابوبکار پشت مدافعان صربستان موقعیت عالی را به وجود آورد تا این بار او با پاس در عرض برای چوپو موتینگ، زمینه ساز گل تساوی کامرون شود.

نتایج گروه G در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول امتیازات

برزیل یک- سوئیس صفر

تیم‌های برزیل و سوئیس از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه ۹۷۴ شهر دوحه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر برزیل به پایان رسید. در دقیقه ۴۴ این دیدار برای چند ثانیه نور ورزشگاه به طور ناقص قطع شد که داور اجازه شروع مجدد بازی را در آن لحظه نداد. کاسمیرو که گل برتری برزیل را به زیبایی به ثمر رساند بهترین بازیکن این دیدار بود.

در دقیقه ۸۳، مثلثی که وینیسیوس، رودریگرو و کاسمیرو در محوطه جریمه سوئیس تشکیل دادند در نهایت با شوت سنگین کاسمیرو همراه شد تا توپ پس از برخورد به آکانجی، مدافع سوئیس دور از دستان سومر تبدیل به گل شود.

جدول امتیازات نتایج گروه G در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

نتایج گروه G در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول امتیازات

کد خبر 623102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.