تعداد گل‌های رونالدو در جام‌جهانی روی عدد ۸ ماند!+عکس

پس از به‌ثمر رسیدن گل تیم‌ملی پرتغال مقابل اروگوئه، بررسی‌های دقیق انجام گرفت و گل به‌جای رونالدو، به‌نام برونو فرناندز به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی پرتغال و اروگوئه از ساعت ۲۲:۳۰ امشب _دوشنبه هفتم آذرماه_ در ورزشگاه ۸۰ هزار نفری ملی لوسیل، دومین دیدار خود در مرحله گروهی (H) جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را با قضاوت علیرضا فغانی برابر هم آغاز کردند و این دیدار تا دقیقه ۷۷ با نتیجه یک بر صفر به‌سود یاران رونالدو در جریان است.

پس از شروع نیمه‌دوم، تیم‌ملی پرتغال با حملات فراوان و همه‌جانبه روی یک ارسال از سمت چپ دروازه اروگوئه را باز کرد؛ گلی که روی ارسال برونو فرناندز به داخل محوطه‌جریمه و پرش رونالدو به‌قصد زدن ضربه به توپ به‌ثمر رسید.

شبکه‌های تلویزیونی و برخی سایت‌های خبری ابتدا گل را به‌نام کریستیانو رونالدو ثبت کردند اما در ادامه و پس از بررسی‌های دقیق‌تر، مشخص شد که توپ با سر رونالدو اثابتی نداشته و ارسال برونو فرناندز مستقیماً وارد دروازه شده است‌.

تعداد گل‌های رونالدو در جام‌جهانی روی عدد ۸ ماند!+عکس

رونالدو که از بابت این گل خوشحال بود اما نتوانست نام خود را روی اسکوربورد ببیند و بدین ترتیب آمار گل‌های رونالدو در تاریخ جام‌جهانی سی‌.آر.سون که در بازی اول مرحله‌گروهی برابر غنا هشتمین گل خود در تاریخ این رقابت‌ها را به‌ثمر رسانده بود، همان هشت‌گل باقی ماند.

کد خبر 623101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.