رونالدو سوژه اصلی عکاسان+عکس

کریستیانو رونالدو، ستاره و کاپیتان تیم ملی پرتغال، پیش از دیدار این تیم با اروگوئه، به اصلی‌ترین و مهم‌ترین سوژه لنز دوربین ده‌ها عکاس تبدیل شد و حتی از آب نوشیدن وی نیز برای ثبت تصویر نگذشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی پرتغال و اروگوئه از ساعت ۲۲:۳۰ امشب دوشنبه هفتم آذر، در ورزشگاه ۸۰ هزار نفری ملی لوسیل، دومین دیدار خود در مرحله گروهی (H) جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را با قضاوت علیرضا فغانی برابر یکدیگر آغاز کردند. نیمه اول این تقابل بدون گل به پایان رسید.

پیش از آغاز این دیدار، کریستیانو رونالدو، ستاره بی‌بدیل تیم ملی پرتغال، در ورزشگاه ملی لوسیل به سوژه اصلی و مهم عکاسان تبدیل شد و تمام لنزها به سمت او چرخید تا تصویر یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ را به‌ثبت برسانند.

همین مسئله باعث شده عکس‌برداری از رونالدو نیز، به سوژه دیگر عکاسان تبدیل و صحنه‌ای عجیب و غریب خلق شود که تا سال‌ها جای حرف خواهد داشت.

عکاسان به حدی رونالدو را مهم‌ترین سوژه خود می‌دانند که حتی از آب نوشیدن وی نیز به‌راحتی نمی‌گذرند تا نشان دهند که چقدر این بازیکن پرطرفدار و جذاب است و تمام حرکاتش باید در قاب تصاویر ماندگار شود.

رونالدو سوژه اصلی عکاسان+عکس

کد خبر 623095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.