انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری مشارکتی شهرداری قزوین

شهردار قزوین گفت: تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری مشارکتی شهرداری و کنسرسیوم سرمایه‌گذاری ساختمان پارسی منعقد شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری مشارکتی میان شهرداری قزوین و کنسرسیوم ساختمان پارسی خبر داد و اظهار کرد: در قالب این تفاهم‌نامه طرفین علاقه‌مندی خود را جهت سرمایه‌گذاری مشارکتی در طراحی، احداث و مدیریت خدمات مربوط به ارائه محصولات در میدان مرکزی میوه و تره‌بار قزوین اعلام کردند.

وی افزود: مقدمات پیگیری‌های بعدی و اخذ مجوزهای لازم برابر ضوابط جاری و شیوه‌نامه‌های سرمایه‌گذاری ابلاغیه وزارت کشور به منظور انعقاد قرارداد از سوی طرفین انجام می‌شود.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: ارائه پیشنهاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری با نماینده کنسرسیوم مطرح شده است تا در آینده نزدیک بتوانیم گام‌های مؤثری در راستای تحقق اهداف سرمایه‌گذاری شهرداری برداریم.

صباغی با بیان اینکه عملیات لکه‌گیری و مرمت آسفالت در سطح محله اسماعیل‌آباد ادامه دارد، گفت: این اقدام با هدف سهولت در تردد و رفاه حال شهروندان در ناحیه شهری عظیمیه در دستور کار شهرداری است.

وی با اشاره به دیدار با ساکنان منطقه سه شهرداری، افزود: در این دیدار به تغییر کاربری، مجوز ساخت زمین‌های قولنامه‌ای، مشکل پارکینگ در بازارچه کاسپین و سایر مسائل مربوط به شهرسازی، عمرانی و املاک رسیدگی شد.

شهردار قزوین اظهار کرد: تقویت تعامل میان شهروندان و مجموعه مدیریت شهری یکی از اهداف اصلی برگزاری ملاقات‌های مردمی است و در این دیدار مشکلات ۱۸ نفر از شهروندان منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 623063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.