بهره‌برداری از پارک لجستیک کشاورزی در آینده‌ای نزدیک

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به اهمیت زیرساخت‌های حمل‌ونقلی در صادرات محصولات کشاورزی، در آینده‌ای نزدیک، پارک لجستیک کشاورزی ایران به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، امروز جلسه قرارگاه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی به ریاست سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی، و با حضور معاونان وزیر، رؤسای سازمان‌ها و مسئولان ذی‌ربط در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این جلسه، وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم تقویت زیرساخت‌های حمل‌ونقل بخش کشاورزی در راستای تسهیل صادرات و واردات بخش کشاورزی تاکید کرد.

ساداتی‌نژاد همچنین به برنامه‌ریزی‌های وزارت جهاد کشاورزی برای تأمین کانتینرهای یخچال‌دار موردنیاز صادرکنندگان محصولات کشاورزی تاکید کرد.

وی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی تمام امکانات خود را برای حمایت از صادرات محصولات کشاورزی به‌کار خواهد گرفت؛ زیرا ایران ظرفیت تبدیل شدن به پایانه صادرات محصولات منطقه را دارد.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان گفت: با توجه به اهمیت زیرساخت‌های حمل‌ونقلی در صادرات محصولات کشاورزی، در آینده‌ای نزدیک، پارک لجستیک کشاورزی ایران به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 623011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.