کریم انصاری‌فرد: می‌خواهیم تاریخ جدیدی در فوتبال ایران خلق کنیم/مشتاقیم به مرحله بعد برسیم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنانی داریم که می‌توانیم با آنها تاریخ جدیدی را خلق کنیم. می‌خواهیم فوتبالی را به‌نمایش بگذاریم که همه در ایران خوشحال باشند و برای این اتفاق تمام تیم همدل هستند.

به گزارش ایمنا، کریم انصاری‌فرد در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار حساس و حیثیتی ایران مقابل آمریکا در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲، اظهار کرد: تقابل برابر آمریکا برای ما بسیار حساس است. تمام بازیکنان آماده هستند که کنار همدیگر تلاش کنند. ما بازیکنانی داریم که می‌توانیم با آنها تاریخ جدیدی را خلق کنیم. می‌خواهیم فوتبالی را به‌نمایش بگذاریم که همه در ایران خوشحال باشند.

وی درباره شکست ایران مقابل انگلیس صحبت خاصی نکرد و افزود: دوست ندارم به بازی با انگلیس برگردم. ما پس از آن بازی، بهتر شدیم و توانستیم یکدیگر را جمع کنیم. این همیشه درباره تیم وجود دارد و به‌خاطر همین مقابل ولز خوب کار کردیم. امیدوارم همین بازی را مقابل آمریکا ارائه دهیم.

مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران ادامه داد: مشتاقانه منتظر مرحله بعد هستیم و پیروزی برابر ولز باعث شد افزایش روحیه داشته باشیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم تا بتوانیم به مرحله بعد برویم ما همه بازی‌های آنها را آنالیز کردیم و می‌خواهیم بازی را به نمایش بگذاریم که همه راضی باشند.

انصاری‌فرد خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان این است که مردم را شاد کنیم. بار دیگر تکرار می‌کنم که می‌خواهیم کاری کنیم که سر مردم کشورمان بالا باشد. ما بیشترین تلاشمان را خواهیم داشت تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی درباره حضور در بازی برابر ولز و آن پیروزی مهم گفت: همه بازیکنان این مسئولیت را در بازی مقابل ولز روی دوششان حس می‌کردند. لحظات تاریخی فوق‌العاده‌ای بود و تصاویر همه‌چیز را نشان داد. به‌نظرم مهم‌ترین نکته این بود که خوب شروع کنیم و خوب تمام کنیم. خوشبختانه یک لحظه شیرین و جالب برای فوتبال ایران بود و همه در این پیروزی سهیم بودند.

کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی مقابل انگلیس خاطرنشان کرد: می‌دانیم بازی فردا چه اهمیتی دارد و می‌تواند یک روز تاریخی را در تاریخ کشورمان رقم بزند. این قول را می‌دهم که همه بازیکنان همراه و همدل هستند. مطمئنیم که یک روز تاریخی دیگر را رقم می‌زنیم و ان‌شاء‌الله دل مردم ایران شاد شود. الحمدلله با دعای خیر مردم و همدلی بازیکنان بازی با ولز را پشت سر گذاشتیم و با یک نتیجه تاریخی و خوب برای بازی با آمریکا گام برمی‌داریم و به هدف خودمان یعنی صعود به مرحله بعد نزدیک می‌شویم.

کریم در پایان از گذاشتن تمام انرژی و توان بازیکنان در زمین گفت و اظهار کرد: تلاشمان این است که به مرحله بعد صعود و دل مردم را شاد کنیم. در کنفرانس‌های خبری قبلی هم بازیکنان گفتند قطعاً تمام تلاشمان را می‌کنیم که کشورمان سربلند و دل مردم شاد باشد. از هیچ کاری دریغ نمی‌کنیم. بیشتر و بیشتر از همیشه تلاش می‌کنیم که این اتفاق بیفتد.

کد خبر 623006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.