عصرانه خبری شهرهای ایران در هفتم آذرماه

در این بسته خبری از تمدید مهلت معرفی شهروند نمونه اردبیل تا تعریف پروژه‌های جدید عمرانی بوشهر و پیاده‌راه‌سازی خیابان افلاک خرم‌آباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تمدید مهلت معرفی شهروند نمونه اردبیل تا آخر آذرماه

اباصلت ابراهیمی، رئیس سازمان، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل از معرفی بیش از ۱۰۰ شهروند نمونه به جشنواره «شهروند نمونه اردبیل» خبر داد و گفت: مهلت معرفی شهروند نمونه به این جشنواره تا آخر آذرماه تمدید شده است.

تعریف پروژه‌های جدید عمرانی شهر بوشهر

حسین حیدری، بوشهر شهردار بوشهر با تأکید بر تسریع در روند پروژه‌های عمرانی نیمه تمام، از تعریف پروژه‌های جدید عمرانی برای سال ۱۴۰۲ در شهر بوشهر خبر داد.

پیاده‌راه‌سازی خیابان افلاک خرم‌آباد

سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد گفت: پیاده‌راه‌سازی خیابان افلاک مشهور به دوازده برجی با همکاری میراث فرهنگی و شهرداری انجام شد تا یک محور گردشگری برای شهر تعریف شود.

طراحی اپلیکیشن «گرمسار من»

یاسر عربی، شهردار گرمسار از برنامه مدیریت شهری برای توسعه خدمات الکترونیکی و شهر هوشمند در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان با طراحی اپلیکیشن «گرمسار من» خبر داد.

نصب ۱۸ پایه چراغ روشنایی در میدان امام خمینی (ره)

علی ضیاء‌الدینی، شهردار زرند گفت: طرح ساماندهی میدان امام خمینی (ره) شهر با نصب بیش از ۱۸ عدد پایه چراغ روشنایی دوقلو انجام می‌شود

طرح جامع شهرکرد نیازمند بازنگری ویژه است

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: طرح جامع نیازمند بازنگری ویژه به خصوص در سطح محلات شهر است.

تولید ۴۵ هزار تن آسفالت در کارخانه شهرداری قزوین

رضا کیماسی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: این سازمان از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۵ هزار تن آسفالت تولید کرده است.‌

جمع آوری بیش از ۵۰ هزار مترمکعب نخاله ساختمانی توسط شهرداری رفسنجان

احمد غلامحسینی، معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون قریب به ۵۱ هزار مترمکعب نخاله ساختمانی از سطح منطقه یک و دو شهرداری رفسنجان جمع‌آوری شده است.‌

خدمت‌رسانی به ۹۸ هزار نفر از مردم محلات کمتر برخوردار گرگان

سیدمحمدرضا سیدالنگی، شهردار گرگان با بیان اینکه پیام رهبر معظم انقلاب معیار حرکت شهرداری گرگان در راه اندازی خانه‌های شهر است از خدمت‌رسانی شهرداری گرگان به ۹۸ هزار نفر از مردم ساکن در محلات کمتر برخوردار این شهر خبر داد.





کد خبر 622980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.