مسی از سوی قهرمان بوکس مکزیک تهدید شد!+فیلم

کانلو آلوارز، قهرمان مکزیکی چند دوره رقابت‌های جهانی بوکس با انتشار توئیتی مسی را به خاطر بی احترامی به پرچم کشورش به برخورد فیزیکی تهدید کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین در دومین بازی خود در قابت های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد مکزیک را شکست دهد. بازیکنان آرژانتین پس از پیروزی در رختکن شادی می‌کردند که ویدئویی از شادی آن‌ها پخش شد که پرچم مکزیک زیر پای مسی بود. کانلو آلوارز، قهرمان مکزیکی چند دوره رقابت‌های جهانی بوکس در واکنش به این ویدئو، مسی را به ظن بی‌احترامی به پرچم کشورش تهدید به برخورد کرده است.

دیلی میل نوشت: در این ویدئو مسی در حین آواز خواندن و تلاش برای درآوردن استوکهای ورزشی خود ظاهراً به این شیء سبز رنگ که بیشتر شبیه به پیراهن تیم ملی مکزیک است و از دید برخی نیز می‌تواند پرچم کشور مکزیک باشد لگد می‌زند.

آلوارز در توئیت تهدید آمیزش علیه مسی در تفسیر خودش از این واقعه نوشت: آیا شما هم می‌بینید که مسی دارد زمین را با پیراهن و پرچم ما تمیز می‌کند. او بهتر است دعا کند من گیرش نیاورم. وقتی من به آرژانتین احترام می‌گذارم او هم باید به مکزیک احترام بگذارد. صحبت من درباره کلیت یک کشور نیست بلکه درباره گندی است که مسی زد! "

مسی از سوی قهرمان بوکس مکزیک تهدید شد!+فیلم

کد خبر 622933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.