۸۰ درصد اداره‌های شهرستان فردیس استیجاری است

فرماندار فردیس گفت: ۸۰ درصد اداره‌های این شهرستان استیجاری است. شرایط نیروی انسانی، ساختار، سازمان و ... در این شهرستان بسیار متفاوت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خداداد کاشفی امروز، دوشنبه هفتم آذر، در جلسه شورای اداری شهرستان فردیس که در سالن ایثار منطقه یک شهرداری فردیس برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج ظرفیتی برای آحاد جامعه است و هر کجا که از ظرفیت بسیج استفاده کرده‌ایم، شاهد برکات بوده‌ایم.

وی در ادامه افزود: دشمنان از همه داشته‌های خود استفاده کردند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیب برسانند.

فرماندار فردیس خطاب به مدیران حاضر در جمع گفت: درست نیست که مردم را میان اداره‌ها سردرگم کنیم. قوانین را بهانه نکنید و از تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات استفاده کنید.

وی با بیان اینکه شهرستان فردیس با ۸۵ کیلومترمربع، مهاجرپذیری فراوانی با تنوع جمعیتی دارد، گفت: این شهرستان هنوز یک دستگاه اتوبوس ندارد. در حوزه آموزش و پرورش از استان سیستان و بلوچستان هم عقب است. املاک شهرستان فردیس به نام شهرداری کرج است.

کاشفی انتزاع را ابتدایی‌ترین حق مردم شهرستان فردیس اعلام کرد و افزود: ۸۰ درصد از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان مکان ندارند. شرایط نیروی انسانی، ساختار، سازمان و ... در این شهرستان بسیار متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های ملی فراوانی همچون نیروگاه و مپنا در فردیس وجود دارد، تصریح کرد: این دستگاه‌ها حتی نیروی انسانی خود را نیز از شهرستان‌های دیگر می‌پذیرند.

کد خبر 622925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.