پرداخت جرایم ساختمانی به شهرداری بسیار ناچیز است

عضو شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه میزان پرداخت جرایم ساختمانی به شهرداری بسیار ناچیز است، گفت: انتظار می‌رود در تخصیص اعتبارات به شهرداری مرکز استان نگاه ویژه‌ای شود تا بتواند در بحث توسعه زیرساخت‌ها، تعریف پروژه‌های جدید و تکمیل پروژه‌های قبلی اقدامات خوبی انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _دوشنبه هفتم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در گذشته شجاعت و جسارت از مجموعه مدیریت شهری گرفته شد و این امر زمینه‌ساز ایجاد مشکلاتی برای شهرداری شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای شهرداری باید از زبده‌ترین و باجسارت‌ترین نیروها انتخاب شوند و قدرت تصمیم‌گیری داشته باشند و از آن‌ها استفاده بهینه شود، افزود: انتظار می‌رود در تخصیص اعتبارات به شهرداری مرکز استان نگاه ویژه‌ای شود تا بتواند در بحث توسعه زیرساخت‌ها، تعریف پروژه‌های جدید و تکمیل پروژه‌های قبلی اقدامات خوبی انجام دهد.

عضو شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: با وجود کاهش درآمد شهرداری، شرایط اقتصادی مردم و درآمد پایین شهرداری، باید سازوکاری پیش‌بینی شود که این مشکلات رفع و مدیریت شهری بتواند در راستای خدمات به مردم با انگیزه و قدرت بیشتری قدم بردارد.

وی با اشاره به توزیع ناعادلانه اعتبارات و انتقاد به این موضوع، تصریح کرد: امور مالیاتی درآمدها را کسب می‌کند، اما در توزیع اعتبارات عادلانه برخورد نمی‌شود و دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون شرکت آب، برق و گاز اگر هماهنگ باشند، هزینه‌ها کاهش می‌یابد و شهروندان نیز راضی خواهند بود.

بیاتی با بیان این‌که پرداخت جرایم ساختمانی به شهرداری بسیار ناچیز، اما مشکلات زیاد است و چندین برابر خدمات باید ارائه شود و مدیریت شهری در این برهه با مشکل جدی مواجه می‌شود، اظهار کرد: اشتغال‌زایی موضوع بسیار مهمی است، زیرا جوانان زیادی با تحصیلات دانشگاهی بی‌کار هستند و اگر اشتغال‌آفرینی برای آن‌ها ایجاد نشود، آسیب‌های اجتماعی فراوانی را به دنبال خواهد داشت، البته در حال حاضر نیز مشکلات اقتصادی تمام اقشار را درگیر کرده است.

کد خبر 622921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.