محدوده خدمات صندوق سرمایه‌گذاری حرم‌های مطهر به ۳۶۰ هکتار افزایش یافت

مدیر عامل صندوق سرمایه گذاری طرح حرم‌های مطهر وزارت راه و شهرسازی گفت: محدوده فعالیت این صندوق در بافت تاریخی، مذهبی، فرهنگی شاهچراغ (ع) به ۳۶۰ هکتار افزایش یافته است.

میلاد امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح فعالیت و خدمات صندوق طرح حرم های مطهر در بافت پیرامونی حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار کرد: این افزایش بنا به درخواست مسئولان استانی و معاونت گردشگری و امور زائران استانداری فارس مبنی بر افزایش «خط محدود» مصوب پیرامونی حرم مطهر انجام شده و در کمیسیون ماده ۵ استان به تصویب رسیده است.

وی تاکید کرد: براین اساس محدوده مشمول ارائه خدمات صندوق سرمایه گذاری طرح از ۵۷ هکتار به ۳۶۰ هکتار ارتقا یافته است.

مدیر عامل صندوق سرمایه گذاری طرح حرم‌های مطهر گفت: در این راستا به سرمایه گذاری در پروژه‌های عام‌المنفعه در بافت تاریخی و فرهنگی پیرامونی حرم مطهر شاهچراغ تسهیلات ارزان قیمت اعطا می‌شود.

امینی افزود: به خیرین در پروژه‌های عام‌المنفعه از جمله اقامت ارزان، مرکز بهداشتی و درمانی ۳۷۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود دو درصد و باز پرداخت پنج ساله اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه صندوق سرمایه گذاران فراهم شدن زمینه اقامت ارزان و زیارت آسان در بافت‌های فرسوده برای زائران است، گفت: در راستای حمایت از ساخت مسکن ویژه مجاوران به ازا ساخت هر واحد تسهیلات ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد

کد خبر 622892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.