نشست شهرداران کشور در اصفهان، الگویی برای کار گروهی در حوزه رسانه بود

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: کار گروهی به عنوان محور فعالیت‌های مجموعه رسانه‌ای شهرداری اصفهان در انتشار اخبار برنامه‌ها و رخدادهای شهری به یک الگو تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسن مردانی اظهار کرد: برگزاری نشست مشترک شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور در اصفهان، نمونه‌ای از یک رخداد بزرگ ملی در اصفهان بود که طی آن، بیش از ۵۰ خبر و گزارش متنوع در قالب‌های مکتوب، صوتی و تصویری در هشت ساعت به استان‌های مختلف کشور مخابره شد.

وی ادامه داد: در این نشست با بهره‌مندی از الگوی کار گروهی یا آنچه در ادبیات رسانه، (تیم ورکینگ) عنوان می‌کنند، مهمترین مباحث، تصمیمات و رخدادهای نشست، پس از گذشت دقایقی در شبکه‌های اجتماعی اصفهان و سایر شهرهای کشور منتشر می‌شد. همچنین همزمان با تولید محتوای مناسب برای فضای مجازی، وب‌سایت کلان‌شهرهای کشور نیز میزبان مشروحی از اخبار نشست و مباحثات شهرداران ایران بود که پیش روی خوانندگان اقصی نقاط کشور قرار می‌گرفت.

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: خبرنگاران صداوسیما، گزارشگران رادیو و نمایندگان خبرگزاری‌ها در این نشست با همدلی کنار هم قرار گرفتند و هریک متناسب با سیاست‌های رسانه‌ای خود به گپ‌وگفت با بیش از ۷۰ شهردار و رئیس شوراهای اسلامی شهرهای ایران پرداختند که این حجم از تولید خبر در قالب‌های متنوع رسانه‌ای کم‌سابقه بود.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست ملی که با محوریت برنامه هفتم توسعه برگزار شد، استودیوی موقتی در حاشیه سالن برگزاری مراسم تدارک دیده شده است و هریک از سکان‌داران شهرهای ایران به تشریح افق پیش روی شهرهای خود پرداختند که حاصل این گپ‌وگفت‌ها در کمتر از چند دقیقه، تدوین شد و علاوه بر انتشار در رسانه‌های مختلف، در اختیار مدیران روابط عمومی دیگر کلان‌شهرها قرار گرفت.

مردانی با تاکید بر اینکه کار گروهی در سایر رخدادهای شهری نظیر افتتاح پروژه‌ها و نشست‌های خبری نیز سرلوحه فعالیت‌های رسانه‌ای شهرداری اصفهان است، خاطرنشان کرد: برگزاری این نشست با اجرای کار گروهی مناسب در انعکاس اخبار، اجرای فعالیت‌های تبلیغاتی و تدارک امور تشریفاتی، الگویی را رقم زد که به گفته مدعوین حاضر در نشست، نمونه‌ای کامل و قابل اعتنا برای اجرا در سایر رخدادهای ملی به‌شمار می‌رود.

کد خبر 622873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.