جامعه شورایی تنها مکاتبه‌گر بین مردم و مسئولان نباشد

رئیس شورای اسلامی شهرستان اردل گفت: انتظار شوراها از مسئولان این است که به شوراهای اسلامی به عنوان بازوهای اصلی دولت، اختیار بیشتری داده شود تا بتوانند قابلیت‌های خود را جهت پیشبرد اهداف و توسعه پایدار در شهرها و روستاها نشان دهند و جامعه شورایی تنها مکاتبه‌گر بین مردم و مسئولان نباشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر طهماسبی‌گندمکاری امروز _دوشنبه هفتم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جلسه رفع مشکل فیبر نوری سه‌راهی سرخون به سمت گندمکار، توسط مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و مسئولان ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت مخابرات و شرکت نفت به منظور اجرای مصوبه شماره ۱۴ صورت‌جلسه شماره ۶۶ شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه تصمیم گرفته شد ضمن بررسی نقشه UTM مسیر سه‌راهی سرخون به سمت گندمکار واقع در شهرستان اردل برای اجرای فیبر نوری، شرکت خطوط لوله و نفت، بازدید میدانی از مسیر با همراهی دیگر مسئولان متولی نیز انجام و راهکار عملیاتی ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اردل تصریح کرد: شورای اسلامی شهرستان اردل آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با شوراهای اسلامی پایه این شهرستان اعلام می‌کند و امیدواریم با تعامل شوراها، فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی در دولت انقلابی شاهد تحولات مؤثری در حوزه‌های مختلف باشیم.

وی اظهار کرد: تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری باید در شوراهای شهر و روستا، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نهادینه و جاری شود تا شورای اسلامی شهر بتواند از هزینه‌تراشی و رفتارهای غیرقانونی در این زمینه جلوگیری کند.

طهماسبی ادامه داد: انتظار شوراها از مسئولان این است که به شوراهای اسلامی به عنوان بازوهای اصلی دولت اختیار بیشتری داده شود تا بتوانند قابلیت‌های خود را جهت پیشبرد اهداف و توسعه پایدار در شهرها و روستاها نشان دهند و جامعه شورایی تنها مکاتبه‌گر بین مردم و مسئولان نباشد.

وی افزود: خدمات متنوع و ارزنده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که آحاد مردم شریف در اقصی نقاط کشور از آن برخوردار هستند، در ابعاد وسیع همچون حفظ محیط زیست، بهداشت و سلامت، مدیریت بحران، بهبود سیما و منظر، ارتقا و سامان‌بخشی وضعیت کالبدی-فیزیکی سکونتگاه‌ها، مدیریت پسماند، مدیریت ایمنی و آتش‌نشانی و مسائل و برنامه‌های فرهنگی-اجتماعی نمود خواهد یافت.

کد خبر 622871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.