نخستین تابلوی مزین به تصویر شهدا در کوی سپاهان نصب شد

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: نخستین تابلوی مزین به تصویر شهدا در این منطقه با حضور خانواده سردار شهید مسعود نقیه در یکی از معابر فرعی کوی سپاهان نصب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین کارگر با بیان اینکه افتخار ما خدمت به مردم به‌ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای مسئولان روحیه‌بخش و موجب پشتگرمی، تلاش و فعالیت بیشتر است.

وی افزود: ایثار و فداکاری‌های شهدا در راه میهن عزیزمان قابل وصف نیست، از این‌رو مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا همزمان با هفته بسیج ضمن دیدار با خانواده سردار شهید مسعود نقیه، یکی از کوچه‌های کوی سپاهان به نام این شهید نامگذاری و نخستین تابلوی مزین به تصویر شهدا در منطقه پنج با حضور خانواده ایشان نصب شد.

وی خانواده‌های شهدا را مظهر ایثار، شجاعت و فداکاری دانست و گفت: در کشوری که فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی وجود داشته باشد، به طور قطع هیچ دشمنی نخواهد توانست نفوذ کند.

کد خبر 622865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.