پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری

شهردار ارومیه گفت: حقوق و دستمزد کارکنان سازمان‌های مدیریت پسماند، عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری پرداخت شده است.

حسین مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه عملیات اجرایی زیرسازی در منشعبات کوی سالار در حال اجرا است، اظهار کرد: عملیات زیرسازی منشعبات کوی سالار در منطقه دو شهرداری در راستای ساماندهی معابر شهری و بر اساس درخواست شهروندان انجام می‌شود.

وی افزود: این عملیات با تلاش شبانه‌روزی عوامل فنی و اجرایی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه ادامه دارد.

شهردار ارومیه با بیان اینکه عملیات اصلاح هندسی معابر سطح شهر تداوم دارد، خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای تحقق سیاست‌های کلی مدیریت شهری مبنی بر انجام عملیات عمرانی در سطح منطقه، اصلاح هندسی خیابان شهید ذاکر را در دستور کار قرار داده و هم‌اکنون عملیات آن در دست اجرا است.

مهدی‌زاده تصریح کرد: این عملیات با هماهنگی معاونت امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری منطقه سه و توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اجرا شد و طی روزهای آینده اقدامات لازم جهت آسفالت خیابان شهید ذاکر انجام خواهد شد.

وی از پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان سازمان‌های مدیریت پسماند و عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه خبر داد و افزود: حقوق و دستمزد آبان‌ماه نیروهای شرکتی و رانندگان استیجاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری به حساب آنها واریز شده است.

کد خبر 622843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.