برزیل_سوئیس/یک گام مهم تا صعود سلسائو و صلیب سرخ

دو تیم برزیل و سوئیس در دیدار نخست خود سه امتیاز کسب کرده‌اند و با پیروزی در گام دوم می‌توانند صعود خود را به مرحله بعد تا حد زیادی قطعی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه G جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران، تیم‌های کامرون و صربستان در ورزشگاه ۹۷۴ شهر راس‌ابوعبود به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته دوم گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر

دیدار تیم‌های برزیل و سوئیس

یکشنبه: هفتم آذرماه، ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه: الجنوب شهر راس‌ابوعبود

داور: ایوان بارتون

بازی‌های اخیر (همه مسابقات):

برزیل یک _ سوئیس یک (جام جهانی ۲۰۱۸)

برزیل:

برزیل ۲-۰ صربستان (جام جهانی ۲۰۲۲)

برزیل ۵-۱ تونس (دوستانه)

برزیل ۳-۰ غنا (دوستانه)

ژاپن ۰-۱ برزیل (دوستانه)

کره جنوبی ۱-۵ برزیل (دوستانه)

سوئیس:

سوئیس ۱-۰ کامرون (جام جهانی ۲۰۲۲)

کامرون ۱-۱ پاناما (دوستانه)

کامرون ۱-۱ جامائیکا (دوستانه)

کره جنوبی ۱-۰ کامرون (دوستانه)

کامرون ۰-۲ ازبکستان (دوستانه)

پیش‌نمایش:

پیش از برگزاری دیدار اول برزیل در جام جهانی، هواداران فوتبال تصور می‌کردند که تیم ملی صربستان می‌تواند رقیب قدرتمندی برای سلسائو باشد، با این حال شاگردان تیته با نمایشی درخشان به خوبی صرب‌ها را شکست دادند و نخستین پیروزی خود را کسب کردند. گل دوم ریچارلیسون به صربستان ورزشگاه لوسیل را به وجد آورد و احتمالاً این گل نامزد اصلی برترین گل رقابت‌ها نیز باشد.

پیروزی برابر صربستان، هشتمین پیروزی متوالی پرافتخارترین تیم جام جهانی بود. آخرین شکست تیم ملی برزیل به فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۱ بازمی‌گردد. در هشت پیروزی اخیر، برزیلی‌ها ۲۸ گل به ثمر رساندند و حتی برابر رقیب خود در دیدار اول جام جهانی نیز می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند.

در سمت دیگر میدان، تیم ملی سوئیس امیدوار است تا با سبک و سیاق جدید سرمربی جدیدش بتواند برزیل مدعی را شکست دهد. سوئیسی‌ها در گام نخست با تک‌گل امبولو برابر کامرون به پیروزی رسیدند تا هر چند سخت، سه امتیاز مهم را کسب کنند. صلیب سرخ‌ها به خوبی می‌دانند که کسب پیروزی برابر برزیل کار ساده‌ای نیست، با این حال بازی آخر آن‌ها با صربستان نیز می‌تواند مقدمه صعودشان به مرحله حذفی را فراهم کند.

سوئیس در جام جهانی قبلی نیز با برزیل هم‌گروه شد و در آن رقابت‌ها توانست سلسائو را با نتیجه یک بر یک متوقف کند. تقسیم امتیازات در روسیه، امید تکرار تاریخ را در دل بازیکنان سوئیس زنده می‌کند و تردیدی وجود ندارد که حتی کسب یک امتیاز برابر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اتفاق مهم و سرنوشت‌سازی برای سوئیس خواهد بود.

ترکیب احتمالی:

برزیل: الیسون، ادر میلیتائو، تیاگو سیلوا، مارکینیوش، الکس ساندرو، کاسمیرو، فرد، پاکتا، رافینیا، ریچارلیسون، وینیسیوس جونیور

سوئیس: زومر، ویدمر، آکانجی، الودی، رودریگز، فریلر، ژاکا، ساو، شقیری، ا مبولو، وارگاس

پیش‌بینی نتیجه:

سوئیس _ برزیل ۲

کد خبر 622841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.