کامرون_صربستان/جدال بازنده‌های گروه جی

دو تیمی که در دیدار نخست متحمل شکست شدند، برای تعیین سرنوشت خود در جام جهانی بازی حساسی را برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه G جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران، تیم‌های کامرون و صربستان در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته دوم گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر

دیدار تیم‌های کامرون و صربستان

یکشنبه: هفتم آذر ماه، ساعت ۱۳:۳۰

ورزشگاه: الجنوب شهر الوکره

داور: محمد عبدالله محمد

بازی‌های اخیر (همه مسابقات):

کامرون:

سوئیس ۱-۰ کامرون (جام جهانی ۲۰۲۲)

کامرون ۱-۱ پاناما (دوستانه)

کامرون ۱-۱ جامائیکا (دوستانه)

کره جنوبی ۱-۰ کامرون (دوستانه)

کامرون ۰-۲ ازبکستان (دوستانه)

صربستان:

برزیل ۲-۰ صربستان (جام جهانی ۲۰۲۲)

بحرین ۱-۵ صربستان (دوستانه)

نروژ ۰-۲ صربستان (لیگ ملت‌های اروپا)

صربستان ۴-۱ سوئد (لیگ ملت‌های اروپا)

اسلوونی ۲-۲ صربستان (لیگ ملت‌های اروپا)

پیش نمایش:

اگرچه تیم ملی کامرون توانست در برابر سوئیس مقاومت خوبی نشان دهد، اما تک‌گل امبولو در دقیقه ۴۸ تفاوت‌ها را در بازی اول این تیم در جام جهانی رقم زد. کشور غرب آفریقا هنوز به دنبال نخستین پیروزی خود در جام جهانی از سال ۲۰۰۲ است. کامرون اکنون رکورد ناامیدکننده ۸ شکست متوالی را در اختیار دارد و تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بتواند از رکورد ۹ شکست متوالی مکزیک دوری کند.

اگرچه شیرها در جام ملت‌های آفریقا جایگاه سوم را کسب کردند، با این حال کامرون از آن زمان در شرایط خوبی نبوده است. آن‌ها تنها یکی از ۶ بازی اخیر خود را برده‌اند و امیدوارند بالاخره روند تلخ خود را به پایان برسانند.

رؤیای تداوم ماجراجویی در قطر برای قهرمان پنج دوره آفریقا تنها در صورتی محقق خواهد شد که این تیم بتواند از شکست دیگر خود در روز دوشنبه جلوگیری کند. البته کامرون در گام آخر مرحله گروهی نیز باید به مصاف تیم ملی برزیل برود و به این ترتیب، کار نماینده قاره سیاه برای رسیدن به مرحله حذفی همین حالا نیز بسیار سخت است.

اگرچه کامرون شرایط خوبی ندارد، اما اوضاع برای تیم ملی صربستان نیز در جام جهانی خوب نیست. صرب‌ها در گام اول برابر برزیل قرار گرفتند و به‌رغم مقاومت فراوان با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند. تردیدی وجود ندارد که برزیل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بوده و صربستان امیدوار است تا شکست بازی اول را در دیدارهای بعدی خود جبران کند.

صربستان درمجموع ۸ بازی از ۱۰ بازی خود را در جام جهانی باخته است که بیشترین تعداد شکست در میان تیم‌های اروپایی به حساب می‌آید. با این حال، عقاب‌ها امیدوارند که به جای عملکردشان در ادوار اخیر جام جهانی، به بازی‌های خوب خود در مرحله مقدماتی دل ببندند.

صربستان در گروه خود بالاتر از پرتغال در صدر قرار گرفت و در لیگ ملت‌ها نیز شاگردان استویکوویچ نمایش درخشانی داشتند و آلمان را شکست دادند. این نتایج صربستان را رقیب جدی سوئیس برای صعود از گروه معرفی می‌کند.

ترکیب احتمالی:

کامرون: اونانا، فای، انکولو، کاستلتو، تولو. انگیسا، اوندوآ، هونگلا؛ امبومو، چوپو موتینگ، توکو اکامبی

صربستان: میلینکوویچ ساویچ، میلینکوویچ، ولیکوویچ، پاولوویچ، ژیوکوویچ، گودلی، ساویچ، ملادنوویچ، تادیچ، ولاهوویچ، میتروویچ

پیش‌بینی نتیجه:

کامرون صفر_صربستان ۲

کد خبر 622839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.