نتایج گروه E در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول امتیازات

مسابقات هفته دوم جام جهانی قطر با دو دیدار از گروه E پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در مسابقات هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر _یکشنبه ششم آذرماه_ با دیدار تیم‌های ژاپن- کاستاریکا و آلمان - اسپانیا از گروه E پیگیری شد که تیم‌های کاستاریکا برابر ژاپن به پیروزی رسید و دیدار آلمان و اسپانیا به تساوی یک بر یک رسیدند.

نتایج گروه E در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

نتایج گروه E در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول

ژاپن صفر _ کاستاریکا یک

دو تیم ژاپن و کاستاریکا از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه احمد بن علی مقابل یکدیگر قرار گرفتند و ژاپنی که مقابل آلمان برده بود از کاستاریکا شکست خورد. در دقیقه ۸۰، بازیکنان تیم کاستاریکا از طریق بازپس‌گیری توپ موفق شدند تا نزدیکی محوطه ژاپن جلو بروند و تِخدا با یک پاس در عمق کیشر فولر را صاحب توپ کرد تا این بازیکن دروازه ژاپن را باز کند.

نتایج گروه E در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول

اسپانیا یک- آلمان یک

تیم‌های اسپانیا و آلمان از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه البیت شهر الخور به مصاف یکدیگر رفتند و هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در دقیقه ۶۲، حمله بی نقص اسپانیا از سمت چپ در نهایت با ارسال زمینی جوردی آلبا برای موراتا در چند قدمی دروازه همراه شد تا او که تازه به زمین آمده بود دروازه آلمان را باز کند. در دقیقه ۸۳، پشت مدافعان اسپانیا و در موقعیتی تک به تک توپ به فولکروگ رسید تا او با یک ضربه محکم و مهارنشدنی بازی را به تساوی بکشاند.

جدول نتایج گروه E در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

نتایج گروه E در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول

کد خبر 622812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.