فرناندو سانتوش: کاوانی و سوارز با وجود سن بالا همچنان خطرناک هستند/ په‌په یک هیولا است!

سرمربی تیم ملی پرتغال گفت: تیم‌های آمریکایی‌جنوبی بسیار قوی و با توانایی ضدحمله با سرعت زیاد هستند. حتی اگر مهاجمانشان ازجمله ادینسون کاوانی و لوئیس سوارز مسن‌تر باشند، ما باید بسیار مراقب باشیم؛ زیرا آن‌ها می‌توانند حریفان خود را به‌شدت تحت فشار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرناندو سانتوش در کنفرانس خبری پیش از دیدار حساس تیم ملی پرتغال مقابل اروگوئه در چارچوب دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، درباره وضعیت دنیلو پریرا اظهار کرد: امیدوارم دنیلو پریرا به‌دلیل مصدومیت برای مدت طولانی از میادین دور نباشد. همچنین نگرانی‌هایی در رابطه با اوتاویو پیش از بازی فردا مقابل اروگوئه وجود دارد. البته تا آنجا که من می‌دانم دنیلو پریرا در حال پیشرفت است و ما انتظار داریم خیلی زود او را به زمین بازگردانیم؛ اما اگر این اتفاق نیفتد، سه مدافع مرکزی دیگر داریم که می‌توانند جایگزین او شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا په‌په در بازی اول مقابل غنا نیمکت‌نشین بود و حضور نداشت، افزود: او یک هیولاست و مقابل اروگوئه در زمین خواهد بود.

سرمربی تیم ملی پرتغال همچنین درباره مصدومان تیم تصریح کرد: تصمیمات درباره در دسترس بودن اوتاویو، که در بازی مقابل غنا از ابتدا در زمین بود و نونو مندس، مدافع چپ ذخیره‌مان که او نیز از مصدومیت رنج می‌برد، برای بازی مقابل اروگوئه پس از جلسه تمرینی امروزمان گرفته شد.

فرناندو سانتوش همچنین با تمجید از اروگوئه ادامه داد: تیم‌های آمریکایی‌جنوبی بسیار قوی و با توانایی ضدحمله با سرعت زیاد هستند. حتی اگر مهاجمانشان ازجمله ادینسون کاوانی و لوئیس سوارز مسن‌تر باشند، ما باید بسیار مراقب باشیم؛ زیرا آن‌ها می‌توانند حریفان خود را به‌شدت تحت فشار قرار دهند، حریف خود را مجبور به خطا کنند و سپس ضربه محکمی به آن‌ها بزنند.

کد خبر 622770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.