برخورد با مالکان در صورت گودبرداری‌های غیراصولی

شهردار قزوین با اشاره به برخورد جدی با مالکان ساخت‌وسازهای غیراصولی در سطح شهر گفت: با پیگیری‌های معاونت خدمات شهری منطقه چهار از ادامه گودبرداری یکی از بناهای خطرآفرین جلوگیری شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه عملیات خط‌کشی جاده اسماعیل‌آباد در ناحیه شهری عظیمیه در دست انجام است، اظهار کرد: خط‌کشی بخش رمپ و لوپ این محور با هدف ایمن‌سازی مسیر و جلوگیری از تصادفات انجام شد.

وی با اشاره به اخطار به مالکان در صورت گودبرداری غیراصولی افزود: با پیگیری‌های معاونت خدمات شهری منطقه چهار از ادامه گودبرداری توسط یکی از مالکان بناهای خطرآفرین در خیابان بوعلی غربی جلوگیری شد.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: نخاله‌ها توسط مالک جمع‌آوری و تسطیح زمین جهت برطرف کردن خطر انجام شد، این مالک تا زمان اخذ مجوز، مجاز به ادامه گودبرداری نخواهد بود.

صباغی از تعمیر وسایل ورزشی بوستان خانواده خبر داد و تصریح کرد: شهرداری در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان محله چوبیندر، وسایل ورزشی معیوب بوستان خانواده را تعمیر و نواقص موجود را برطرف کرده است.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه در راستای کاهش سرقت کابل برق بوستان‌های سطح شهر، گفت: شهرداری در راستای ایمن‌سازی و کاهش سرقت کابل برق پایه چراغ‌های پارک، طرح مسدودسازی زیر پایه چراغ‌ها را در دستور کار دارد تا با سیمان فضای خالی زیر پایه چراغ‌ها مسدود و راه برای این نوع از سرقت به طور کامل بسته شود.

شهردار قزوین با اشاره به رسیدگی به وضعیت فضای سبز ناحیه چوبیندر گفت: شهرداری در راستای حفظ کیفیت فضای سبز ناحیه منفصل شهری چوبیندر، عملیات چمن‌زنی، هرس و پیرایش درختچه‌ها و پاکسازی بستر را انجام داده است.

کد خبر 622733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.