پائولو بنتو: فشاری روی خودم احساس نمی‌کنم/ برای غنا احترام زیادی قائل هستیم

سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت: در شرایط فعلی، من هیچ فشاری را روی خودم احساس نمی‌کنم و دوست دارم بازیکنانم نیز همین احساس را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پائولو بنتو در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم ملی کره جنوبی برابر غنا در دومین بازی گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار کرد: قبلاً هم گفته‌ام هیچ فشاری بر روی خودم احساس نمی‌کنم، هرگز احساس نکردم و نخواهم کرد. در بازی اول، ما شانس این را داشتیم که دست‌کم به جایگاه سوم جدول دست پیدا کنیم و در بازی دوم، این فرصت را حفظ می‌کنیم و البته با تمرکز برای کسب پیروزی وارد زمین می‌شویم.

وی افزود: من هیچ فشاری را احساس نمی‌کنم و دوست دارم بازیکنانم نیز همین احساس را داشته باشند. البته می‌دانم که آن‌ها از فرهنگ متفاوتی می‌آیند. بازی سختی با غنا خواهیم داشت، اما می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی کره جنوبی درباره تیم ملی غنا، حریف بعدی کره‌ای‌ها، تصریح کرد: غنا پس از نمایش بدی که در جام ملت‌های آفریقا امسال داشت و در مرحله گروهی تنها با یک امتیاز کنار رفت، اکنون امیدوار است عملکرد بهتری در جام جهانی داشته باشد.

بنتو درباره تیم اتو آدو خاطرنشان کرد: ما برای تیم بزرگی مانند غنا و بازیکنانی که در سطح بسیار بالایی رقابت می‌کنند، احترام زیادی قائل هستیم.

وی ادامه داد: برای داشتن یک استراتژی باید سعی کنیم خودمان باشیم. به‌خوبی از مهارت‌ها و توانایی غنا آگاه هستیم. این دیدار مسابقه‌ای خواهد بود که در بعضی لحظات آن، ظرفیت کنترل بازی را خواهیم داشت. آن‌ها بازیکنان خوش‌تکنیکی ازنظر فنی دارند و همچنین در حمله بسیار سریع هستند.

سرمربی تیم ملی کره جنوبی درباره بازیکنان مصدوم خود گفت: کیم‌مین جائه، مدافع تیم، پس از آسیب‌دیدگی از ناحیه ساق پا در بازی گذشته، وضعیت مشکوکی دارد؛ همچنین هوانگ هی‌چان، مهاجممان، همان‌طور که در بازی مقابل اروگوئه حتی به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین نشد، به‌دلیل مصدومیت همسترینگ مقابل غنا نیز حضور ندارد.

کد خبر 622728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.