اصلاح اساسنامه ۳ سازمان شهرداری اصفهان به تصویب رسید

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به لزوم بازنگری و اصلاح اساسنامه سازمان‌های تابعه شهرداری، اصلاحیه اساسنامه سه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و عمران و شهرداری اصفهان در جلسه علنی شورا مطرح و تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه ششم آذرماه_ در یک گفت‌وگوی رادیویی، اظهار کرد: امیدواریم با پیروزی قدرتمندانه ملی پوشان در مسابقات جام جهانی روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم و بامداد چهارشنبه ملی پوشان نوید پیروزی بزرگ و اتفاق تاریخی را به ملت ایران بدهند.

وی با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، ادامه داد: هفته بسیج را به تمام دلاورمردان، زنان و مردانی که با روحیه بسیجی در عرصه‌های جهاد و سازندگی، آبادانی، بحران کرونا، حوزه سلامت، محرومیت‌زدایی، آسیب‌های اجتماعی و امنیت شهر تلاش می‌کنند، تبریک می‌گویم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امروز شصت‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد، تصریح کرد: لایحه برگزاری مناقصه عمومی در قالب قرارداد خدمات فنی، اداری، مشاوره‌ای و خدماتی به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد تومان مورد بررسی قرار گرفت که با بررسی‌های انجام شده در کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر و جلسه علنی امروز این لایحه به تصویب اعضا رسید.

وی اضافه کرد: همچنین طرح پیشنهادی الزام استقرار چرخه بهره‌وری در شهرداری اصفهان در جلسه علنی امروز مطرح شد که با توجه به لزوم ارتقای بهره‌وری در استفاده از منابع و امکانات در مدیریت شهری این طرح تهیه و در جلسه امروز به تصویب رسید و امیدواریم با اجرایی شدن این طرح افزایش کیفیت ارائه خدمات به شهروندان را شاهد باشیم.

صالحی با اشاره به درخواست پروژه پژوهشی برای سازمان قطار شهری، گفت: در خصوص پیش‌بینی برخورد اجسام و استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر پروژه‌های پژوهشی مطرح شده بود که اعضای شورای اسلامی شهر تاکید کردند به جای انجام پژوهش این پروژه اجرایی شود، همچنین استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و شناسایی اجسام در مسیر قطار به سرعت از فضاهای موجود شناسایی و اقدامات کارشناسی در این راستا صورت گیرد.

وی افزود: بر همین اساس اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با لایحه پیشنهادی پژوهش برای قطار شهری و اجسام در مسیر، مخالفت کردند و قرار شد پروژه مدنظر با تهیه فناوری‌های موردنیاز اجرایی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به لزوم بازنگری و اصلاح اساس‌نامه سازمان‌های تابعه شهرداری، امروز اساسنامه اصلاحیه سه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و عمران و شهرداری اصفهان در جلسه علنی شورا مطرح و تصویب شد.

کد خبر 622716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.