بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۳ طرح شهری در طالخونچه

طی مراسمی با حضور فرماندار، نماینده مردم مبارکه، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر طالخونچه، پروژه‌های شاخص و مهم شهرداری بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پروژه‌های میدان امام علی (ع)، بوستان نشاط (محله خاراب) و عملیات اجرایی احداث پروژه حوضچه ذخیره آب‌های سطحی، سه پروژه شهری است که امروز _یکشنبه ششم آذرماه_ افتتاح، کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شد.

محمد زمانی، شهردار طالخونچه در این مراسم اظهار کرد: بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی سه طرح عمرانی با حدود ۴۳ میلیارد ریال اعتبار شامل بهره‌برداری از پروژه‌های میدان امام علی (ع) با ۲۲ میلیارد ریال در مساحت ۳۹۰۰ مترمربع و بوستان نشاط (محله خاراب) با هزینه چهار میلیارد و ۴۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال با مساحت ۱۶۵۰ متر مربع است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی احداث پروژه حوضچه ذخیره آب‌های سطحی شهرداری طالخونچه نیز با هزینه ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آغاز شده است.

شهردار طالخونچه با اشاره آغاز عملیات اجرایی احداث حوضچه‌های ذخیره آب‌های سطحی شهرداری، اضافه کرد: این طرح در مساحت ۴۳۵۰ متر مربع با ۸۶۰۰ متر مکعب حجم خاکبرداری و اجرای کانال دفع آب‌های سطحی به طول ۳۸۵ متر با ۷۱۰۰ متر مکعب حجم ذخیره آب احداث خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: احداث پروژه‌های میدان امام علی (ع) و بوستان نشاط (محله خاراب) با استفاده از ماشین‌آلات و نیروهای شهرداری و به صورت امانی انجام شده است که با این اقدام بیش از ۱۶ میلیارد ریال صرفه‌جویی در هزینه‌ها شده است.

کد خبر 622659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.