لوئیز انریکه: آلمان و اسپانیا اکنون در یک‌ سطح قرار دارند/ چالش زیبایی در پیش داریم

سرمربی تیم‌ ملی اسپانیا گفت: آلمان و اسپانیا اهداف یکسانی دارند و این موضوع، بازی را زیبا می‌کند. پیش‌تر تفاوت زیادی میان این دو تیم وجود داشت اما اکنون در یک‌ سطح قرار داریم، حتی در رده‌بندی فیفا از آلمان بالاتریم؛ هم‌عقیده شده‌ایم که امروز آنان را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لوئیز انریکه در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم ملی اسپانیا مقابل آلمان در مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: در آستانه رویارویی برابر آلمان در ورزشگاه البیت شهر الخور، شکست سنگین این تیم مقابل اسپانیا در نوامبر ۲۰۲۰ که در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا رقم خورد را به‌یاد می‌آورم.

آلمان تیمی است که همیشه برای حمله‌کردن بازی می‌کند و اگر به نتیجه نیاز داشته باشد، روی بازی تأثیر می‌گذارد، اما آن‌ها همیشه سعی می‌کنند توپ را حفظ کنند و به پرس حریف بپردازند؛ آلمان تیمی است که مانند اسپانیا برای مالکیت و کنترل بازی در زمین حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: این موضوع برای ما یک چالش زیباست. ما اهداف یکسانی داریم، بنابراین فکر می‌کنم یک مسابقه خوب پیش‌روی دو تیم خواهد بود.

سرمربی تیم‌ملی اسپانیا خاطرنشان کرد: آلمان قهرمان جهان است. در سال ۱۹۹۴ مقابل آن‌ها بازی کردم؛ در آن دوران تفاوت فیزیکی و فوتبالی زیادی بین آلمان و اسپانیا وجود داشت. فکر می‌کنم اسپانیا اکنون در یک‌سطح با آلمان قرار دارد؛ درواقع براساس رده‌بندی فیفا ما بالاتر از آن‌ها هستیم، اما آلمانی‌ها می‌دانند چگونه مبارزه کنند، زیرا آنان آلمان هستند.

لوئیز انریکه در پایان گفت: برای بازیکنان آلمان احترام زیادی قائلم، آن‌ها در سطح جهانی هستند و تاریخ گواه بزرگ‌بودن آنان است، اما همگی ما در تیم به این عقیده و تفکر رسیده‌ایم که باید آن‌ها را شکست دهیم.

کد خبر 622642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.