پایه و اساس عدالت، آرامش است/ شهادت جمعی از اقشار مختلف مردم در اقصی نقاط کشور

خلیفه‌گری ارامنه تهران در بیانیه با محکوم کردن اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱، گفت: ضمن تسلیت به هم‌میهنان و خانواده‌های صدمه‌دیده، آرزومند برقراری آرامش در جامعه، نیل به اهداف متعالی کشور، حفظ تمامیت ارضی و پیشرفت روزافزون توسط فرزندان مبتکر و آینده‌ساز مملکت هستیم.

به گزارش ایمنا، در بیانیه خلیفه‌گری ارامنه تهران که در محکومیت اغتشاشات و ناآرامی‌های پاییز ۱۴۰۱ منتشر کرد، آمده است: «خوشا به حال آنان که در راه برقراری آرامش قدم برمی‌دارند زیرا باید فرزندان خداوند نامیده شوند.

مسیحیت تاکید بر حفظ آرامش و همزیستی مسالمت‌آمیز دارد. همان‌گونه که عیسی مسیح برای برقراری صلح و آرامش ظهور کرد. مردم ایران‌زمین با تاسی از آرامش‌خواهی و آزادگی خود همواره پیرو عدالت‌خواهی و زندگی مسالمت‌آمیز بوده‌اند، چون باور دارند پایه و اساس عدالت، آرامش است و بدون آن هیچ پیشرفت و موفقیتی صورت نمی‌پذیرد.

متأسفانه در طول سه ماه اخیر شاهد شهادت جمعی از اقشار مختلف مردم از کودک و جوان و حافظان امنیت گرفته تا زنان و مردان غیور و آزاده این سرزمین ملکوتی در اقصی نقاط کشور بودیم. خلیفه‌گری ارامنه تهران بر اساس آموزه‌های دینی بر خود واجب می‌داند ضمن تسلیت به هم‌میهنان و خانواده‌های صدمه‌دیده در جریان اعتراضات اخیر، آرزوی برقراری آرامش در جامعه، نیل به اهداف متعالی کشور، حفظ تمامیت ارضی و پیشرفت روزافزون توسط فرزندان مبتکر، خلاق و آینده‌ساز مملکت را بنماید.»

منبع: ایسنا

کد خبر 622592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.