اتصال ۲ بوستان نگین و مادر در خیابان کاوه

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: عملیات عمرانی اتصال بوستان نگین به بوستان مادر واقع در خیابان کاوه تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر رسالت اظهار کرد: عملیات عمرانی اتصال بوستان نگین به بوستان مادر واقع در خیابان کاوه در دستور کار این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: با احداث و اتصال این فاز به مساحت ۹ هزار مترمربع، دسترسی شهروندان منطقه به دو بوستان افزایش و سطح دسترسی‌ها تسهیل می‌شود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در عملیات عمرانی اتصال دو بوستان نگین و مادر، عملیات پیاده‌روسازی به مساحت ۲۷۰۰ مترمربع در حال اجرا است، تصریح کرد: این پروژه تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به‌زودی تکمیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات فنی و عمرانی این بوستان با اجرای خاک‌برداری، جدول‌گذاری، محوطه‌سازی پیاده‌روها و اجرای ۸۰۰ مترمربع موزائیک‌فرش و ۱۹۰۰ مترمربع بتن دکوراتیو در حال انجام است.

رسالت هدف از اتصال این دو بوستان را افزایش روحیه نشاط و شادابی همشهریان و توسعه فضای سبز دانست و افزود: این بوستان پس از اتمام مراحل اجرایی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

کد خبر 622553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.