اتوداکار: بهترین تعمیرگاه تخصصی ماشین خارجی

اگر مالک یک خودروی خارجی هستید و به هر تعمیرکاری برای رفع مشکلات آن اطمینان نمی کنید، کاملا حق با شما است.

مراجعه به تعمیرگاه های غیر حرفه ای برای تعمیرات و دریافت خدمات از آن ها کاری کاملا غیر عقلانی است. بسیار پیش می آید با مواردی روبه رو می شویم که صرفا برای پرداخت هزینه ی کمتر به این گونه مراکز مراجعه کرده و پس از مدت کوتاهی مشکل مورد نظر با دامنه گسترش بیشتر، مجددا گریبان گیر خودرو شده و هزینه های بسیار زیادی برای مالک به دنبال داشته است. تجربه اتفاقی نیست و آن چه که در حال حاضر داریم را مدیون تخصص و تجاربی هستیم که در طول این سال ها به دست آورده ایم. اتوداکار، بزرگترین و بهترین تعمیرگاه تخصصی بی ام و در پاسداران است که مشتری مداری را سرلوحه کسب و کار خود قرار داده است.

بهترین تعمیرگاه تخصصی ماشین خارجی

کیفیت و امنیت دو فاکتور بسیار مهم در انتخاب یک تعمیرگاه تخصصی برا خودرو به خصوص ماشین های خارجی است. تعمیرگاه تخصصی اتوداکار زیر نظر بهترین کارشناسان و با استفاده از تجهیزات و دستگاه های مدرن تمامی خدمات مربوط به انواع خودروهای خارجی نظیر بنز، بی ام و، میتسوبیشی، رنو، کیا و... را ارائه می دهد. با مراجعه به این مرکز دیگر نیاز به انتقال خودرو برای سایر خدمات به مکان های دیگر نیست، زیرا در این مرکز کلیه خدمات مربوط به موتور، گیربکس، سیستم تعلیق، سیستم ترمز، برق و الکترونیک، تعمیرات اصلاحی، سرویس های دوره ای، تعمیر پلوس خودرو، نصب و آپدیت آپشن و تیونینگ خودرو ارائه می شود و دیگر نیاز نیست برای بررسی بخش های مختلف خودرو از این تعمیرگاه به آن تعمیرگاه سر بزنید.

در تعمیرگاه تخصصی چه خدماتی ارائه می شود؟

در مرکز کاملا تخصصی و حرفه ای ما تمامی خدمات عیب یابی، تعمیر، تعویض، نصب، آپدیت و اصلاح زیر نظر تیم حرفه ای و مجرب در دو بخش ناظر و فنی ارائه می شود. در ادامه جهت اطلاع شما عزیزان به معرفی این خدمات خواهیم پرداخت.

تعمیر موتور خودروهای خارجی

تمامی خدمات مربوط به بخش موتوری انواع خودروهای خارجی را می توانید در تعمیرگاه تخصصی دریافت کنید. در صورت بروز مشکلاتی مانند نشتی مایعات (آب و روغن)، شنیدن صداهای اضافی، روشن نشدن خودرو، کم شدن سرعت و شتاب خودرو، بالا رفتن مصرف سوخت و... سریعا خودرو را به این مرکز منتقل نمایید. همچنین می توانید جهت ارتقا و بهبود عملکرد موتور، تنظیم موتور، تعویض روغن و صافی های موتور نیز از خدمات تعمیرگاه تخصصی ماشین خارجی در پاسداران تهران بهره مند شوید.

اتوداکار: بهترین تعمیرگاه تخصصی ماشین خارجی

تعمیر گیربکس خودروهای خارجی

تست و بررسی و تعمیر و تعویض قطعات جعبه دنده خودروهای خارجی بسیار پیچیده و حساس است، بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکلی در قسمت گیربکس اتوماتیک خودروی خود اعم از تقه زدن، زوزه کشیدن، خلاصی، لرزش و... به تعمیرگاه ما مراجعه کنید. تعمیر گیربکس اتوماتیک انواع خودروهای خارجی با دستگاه تخصصی، سرویس و تنظیم ساعت، تعویض توربین، روغن و فیلتر گیربکس اتوماتیک و رفع تمام مشکلات نرم افزاری در این بخش از جمله خدماتی است که در این مرکز ارائه می شود.

تعمیر سیستم تعلیق خودروهای خارجی

اگر خودروی شما در حین چرخش فرمان و حرکت نویز و صدای اضافی تولید می کند یا این که گیج و ناپایدار است، نگران نباشید حتما مشکلی در سیستم تعلیق خودرو وجود دارد که با مراجعه به تعمیرگاه به راحتی عیب یابی و رفع می شود. از جمله مهم ترین خدماتی که زمینه سیستم تعلیق خودروهای خارجی ارائه می شود می توان به تست، بررسی و تعمیر کمک فنر بادی، پلوس، جعبه فرمان، کالیبره کردن کمک ها، رفع مشکلات لاستیک سایی و تولید صداهای اضافی، تعویض روغن هیدرولیک، تنظیم باد لاستیک ها، زاویه چرخ ها و ارتفاع کمک بادی ها اشاره کرد.

تعمیر ترمز خودروهای خارجی

بررسی و تعمیر سیستم ترمز خودروهای خارجی نیز یکی دیگر از خدمات تعمیرگاه اتوداکار است که به صورت تخصصی انجام می شود. در این مرکز می توانید با تمامی صداهای اضافی ترمز خودرو خداحافظی کنید و علاوه بر آن وضعیت لنت، دیسک، شلنگ و اتصالات و روغن ترمز را بررسی و در صورت لزوم آن ها را تعویض کنید.

تعمیرات سیستم برق و الکترونیک خودروهای خارجی

سیستم برق و الکترونیک یکی از مهم ترین بخش های خودرو است و تعمیرات آن به دلیل پیچیدگی این بخش، حساسیت زیادی دارد و حتما باید توسط افراد متخصص انجام شود. در تعمیرگاه تخصصی ما تمامی خدمات مربوط به سیم کشی، باتری، مدارهای الکتریکی، سنسورها، فیوزها، ای سی یو و... خودروهای خارجی ارائه می شود.

تعمیرات اصلاحی خودروهای خارجی

اگر خودروی شما در سوانح رانندگی دچار حادثه و خسارت شد، نگران نباشید، بخش اصلاحی تعمیرگاه تخصصی ما با پیشرفته ترین ابزارآلات و بهترین تعمیرکاران تهران در انتظار شماست. تیم تخصصی ما سعی می کنند خودرو را تا حد ممکن بدون رنگ و افت قیمت مجددا به حالت قبل باز گردانند. خدمات در بخش اصلاحی شامل موارد زیر می شود:

  • صافکاری بدون رنگ و به روش PDR
  • نقاشی و کارشناسی مربوط به مسائل رنگ خودرو
  • تعمیر انواع سپر
  • واکس و پولیش بدنه خودرو
  • قلم گیری و ریسه کشی خودرو
  • تیونینگ اسپرتینگ تخصصی
  • تعویض قطعات خراب
  • بستن گیت
  • و...

اتوداکار: بهترین تعمیرگاه تخصصی ماشین خارجی

سایر خدمات تخصصی تعمیرگاه اتوداکار

- نصب و آپدیت آپشن و نرم افزار خودروهای خارجی

- دیاگ تخصصی خودرو

- تیونینگ بدنه (اسپرتینگ)، تیونینگ موتور، تیونینگ فنی

- تعمیرات تخصصی سیستم تهویه و کولر خودرو

- تعمیرات تخصصی توربو خودرو

- تعمیر سوییچ خودرو

- پروگرام و کدینگ

- تعمیر کروک، سانروف و رادار

- تعمیر جعبه فرمان ماشین

اتوداکار، بهترین تعمیرگاه تخصصی خودروهای خارجی در پاسداران است که تمامی خدمات مربوط به این خودروها را به صورت حرفه ای ارائه می دهد. تجهیزات پیش رفته و روش های مدرن در عیب یابی قطعات معیوب، باعث می شود در کوتاه ترین زمان مشکل برطرف و در وقت شما صرفه جویی شود. ضمنا می توانید پیش از دریافت هرگونه خدماتی از جانب این مرکز با کارشناسان ما مشورت کنید و از راهنمایی آن ها بهره مند شوید.

کد خبر 622551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.