اسپانیا-آلمان/ دیدار مرگ و زندگی در فینال زودهنگام جام جهانی

اسپانیا و آلمان در دومین دیدار خود در جام جهانی، یک مسابقه بر سر مرگ و زندگی برگزار می‌کنند تا سرنوشت صعود خود به مرحله بعدی را تا حد زیادی مشخص کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران، تیم‌های اسپانیا و آلمان در ورزشگاه البیت شهر الخور به مصاف یکدیگر می‌روند.

روز دوم گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

دیدار تیم‌های اسپانیا و آلمان

شنبه، ششم آذر، ساعت ۲۲:۳۰

ورزشگاه: البیت (الخور)

داور: دنی ماکلی

آخرین رویارویی:

اسپانیا شش - آلمان صفر (سال ۲۰۲۰، لیگ ملت‌های اروپا)

بازی‌های اخیر (همه مسابقات):

اسپانیا:

اسپانیا ۷-۰ کاستاریکا (جام جهانی ۲۰۲۲)

اردن ۱-۳ اسپانیا (دوستانه)

پرتغال ۰-۱ اسپانیا (لیگ ملت‌های اروپا)

اسپانیا ۱-۲ سوئیس (لیگ ملت‌های اروپا)

اسپانیا ۲-۰ چک (لیگ ملت‌های اروپا)

آلمان:

آلمان ۱-۲ ژاپن (جام جهانی ۲۰۲۲)

عمان ۰-۱ آلمان (دوستانه)

انگلیس ۳-۳ آلمان (لیگ ملت‌های اروپا)

آلمان ۰-۱ مجارستان (لیگ ملت‌های اروپا)

آلمان ۵-۲ ایتالیا (لیگ ملت‌های اروپا)

پیش‌نمایش:

درحالی‌که لاروخا در اولین بازی خود در جام جهانی، یک پیروزی ساده و مقتدرانه کسب کرد، تیم ملی آلمان شب ناراحت‌کننده‌ای را پشت سر گذاشت و برابر ژاپن با نتیجه دو بر یک شکست خورد. مانشافت اکنون در خطر حذف از گروه E قرار دارد و بازی برای اسپانیا یک فینال زودهنگام برای بازیکنان فلیک به‌حساب می‌آید.

برای نخستین‌بار از سال ۲۰۰۶، تیم ملی اسپانیا موفق شد در بازی افتتاحیه خود پیروز شود. آن‌ها روز چهارشنبه با هفت گل تیم ملی کاستاریکا را مجازات کردند. در این مسابقه، فاصله واضحی میان دو تیم وجود داشت؛ به‌طوری که اسپانیا ۸۱.۹ درصد مالکیت توپ را به خود اختصاص داد، در حالی که کاستاریکا موفق به ثبت یک شوت هم نشد.

اسپانیا از زمانی که در سال ۲۰۱۰ قهرمان جهان شد، دوران سختی را در صحنه‌های بین‌المللی سپری کرده است. لاروخا پس از حذف در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ و سپس حذف در مرحله یک‌هشتم نهایی در ضربات پنالتی مقابل روسیه میزبان در جام جهانی ۲۰۱۸، امید دارد تا به ناکامی‌های خود در مهم‌ترین رقابت فوتبالی جهان پایان بخشد.

اسپانیا در صورت پیروزی می‌تواند جایگاه خود را به‌عنوان تیم صعودکننده به دور حذفی قبل از آخرین دیدار گروهی برابر ژاپن مسجل کند. از سوی دیگر، با گذشت چهار سال از حذف تحقیرآمیز در مرحله گروهی جام جهانی روسیه، آلمان نمی‌خواهد یک بار دیگر یک جام جهانی ناامیدکننده را پشت سر بگذارد و شاگردان فلیک امیدوارند تا به هر ترتیب برابر لوئیز انریکه و اسپانیا پیروز شوند.

بازگشت به جام جهانی برای آلمان تا حد زیادی چالش‌برانگیز است. آن‌ها فقط در یک دیدار از هفت دیدار اخیر خود با اسپانیا در یک دوره ۱۹ ساله پیروز شده‌اند که به یک بازی دوستانه در سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد.

ترکیب احتمالی:

اسپانیا: سیمون، آزپیلیکوئتا، رودری، لاپورته، آلبا، پدری، بوسکتس، گاوی، تورس، آسنسیو، اولمو

آلمان: نویر، سوله، رودیگر، اشلوترب، راوم، کیمیش، گوندوغان، گنبری، مولر، موسیالا، هاورتز

پیش‌بینی نتیجه:

اسپانیا دو- آلمان صفر

کد خبر 622463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.