زمین‌های پروانه‌دار تعیین تکلیف می‌شود

شهردار زرند گفت: قطعه زمین‌های پروانه‌دار که از محدوده شهری خارج شده‌ است، تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاءالدینی امروز- شنبه پنجم آذرماه - در جلسه کمیسیون حل اختلاف شورای شهر زرند، اظهار کرد: برای شهروندان خدمت می‌کنیم و جلب رضایت شهروندان و رفع مشکلات و ایجاد رفاه و آسایش آنان وظیفه مدیریت شهری است.

وی افزود: با توجه به مراجعات مکرر شهروندان ساکن در شهرک‌های حومه شهر خصوصاً شهرک‌های جهاد، اکبرآباد و امام سجاد و تعهدات ایجاد شده و نظر به اینکه برای تعدادی از مالکان مناطق مورد نظر پروانه ساخت‌وساز صادر شده است، اما در طرح جامع از محدوده شهر خارج شده‌اند، با رعایت کامل قوانین شهرداری‌ها مشکل آنان را برطرف خواهیم کرد.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: شهرداری در این راستا صورت جلسه‌ای جامع و مشترک بین شورا و مجموعه فنی و شهرسازی شهرداری تنظیم کرد تا با رعایت کامل قوانین و مقررات مربوطه مشکل شهروندان به نحو مقتضی مرتفع شود.

شهرداری در مقابل تعهد ایجاد شده مسئول است

عباس ایرانمنش، رئیس شورای اسلامی شهر زرند نیز بهترین عبادت نزد خداوند را خدمت به مردم دانست و گفت: مشکل اصلی تعدادی از شهروندان در شهرک‌های حومه شهر خصوصاً شهرک‌های جهاد، اکبر آباد و امام سجاد این است که با وجود اخذ پروانه ساخت از شهرداری در بازنگری طرح جامع شهری در محدود شهر واقع نشدند.

وی تصریح کرد: اصلاح طرح جامع شهری لازم و ضروری است، اما اصلاح این طرح زمان زیادی خواهد برد و شهروندان بلاتکلیف خواهند ماند.

رئیس شورای اسلامی شهر زرند ادامه داد: شهرداری در مقابل تعهد ایجاد شده مسئول است و باید با تمهیدات قانونی در خصوص رفع این مشکل اقدامی انجام دهد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه به پنج پرونده رسیدگی شد.

کد خبر 622400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.