بسیج مظهر اقتدار و ایستادگی است

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: بدون تردید بسیج مظهر اقتدار و ایستادگی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری امروز_ شنبه پنجم آذرماه_ در پیامی با گرامیداشت هفته بسیج، نوشت:

«مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: بسیجی‌بودن فرهنگ مجاهدان گمنام است. فرهنگ مجاهدان بی‌توقع و خطرپذیری است، نترسیدن است، خدمتگزاری است برای همه، برای کشور، از خود برای دیگران مایه گذاشتن است.

پنجم آذرماه و آغاز هفته بسیج، فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعت با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

بدون تردید بسیج به عنوان مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملی ایران اسلامی در تمام ادوار درخشان انقلاب اسلامی توانسته است موجبات سرافرازی و اقتدار ملی این مرز و بوم را فراهم کند.

این تشکیلات عظیم مردمی پس از حضور مؤثر و مقتدرانه در دفاع مقدس و کسب تجربیات ارزشمند، توانسته در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و همچنین رخدادهایی همچون قضایای اخیر؛ مظلومانه در مقابله با این اغتشاشگران جانفشانی کرده و با نثار جان خود جلوی ظلم به ملت را بگیرد.

ضمن تبریک هفته بسیج و ادای احترام به آرمان‌های بلند امام راحل و درود به روان پاک شهدا، با رهبر پیمان می‌بندیم که راه نورانی انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند آن را تا آخرین نفس ادامه خواهیم داد و نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را نقش بر آب خواهیم کرد.»

کد خبر 622386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.