منظرآرایی بهار مشهد با گل‌های رنگارنگ

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد از کاشت بیش از ۲۳۰ هزار پیاز انواع گل‌ لاله و نرگس به منظور فضاآرایی و زیباسازی منظر شهر در بهار ۱۴۰۲ خبر داد.

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، کاشت پیاز گل‌های لاله و نرگس، هر سال اواخر پاییز و اوایل زمستان انجام می‌شود و امسال نیز به منظور گل‌دهی مناسب در فصل بهار، عملیات کاشت ۲۳۰ هزار پیاز گل لاله و نرگس اواخر پاییز در سطح شهر انجام شده است.

وی افزود: با توجه به فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم برای نگهداری و کاشت مجدد پیازهای کاشته شده، در سال جاری بیش از ۱۲۰ هزار پیاز لاله و نرگس جمع‌آوری شده از سال گذشته در معابر شهری کاشته شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، این گل‌ها به رنگ‌های سفید، قرمز، بنفش و زرد به همراه گل‌های معطر نرگس زینت‌بخش بهار مشهد خواهد شد.

نجفی گفت: میدان جانباز، میدان شهید مفتح، میدان ۱۷ شهریور، آیلند میانی بلوار فرودگاه و ابتدای بلوار شهید کلاهدوز و رودپارک بخشی از نقاطی است که در بهار پیش‌ِرو با استفاده از گل‌های پیازی فضاآرایی ویژه خواهد شد.

کد خبر 622381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.