برگزاری سومین رویداد استارت‌آپی سرآمدان شاهد و ایثارگر استان مرکزی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: سومین رویداد استارت‌آپی سرآمدان شاهد و ایثارگر در مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، رضا ربیعی با بیان اینکه حمایت از کارآفرینان جوان که دغدغه پیشرفت و توسعه نظام اسلامی را دارند یک ضرورت است، اظهار کرد: حمایت از استارت آپ‌ها موجب توسعه اشتغال، گسترش فناوری، حمایت از تولید داخلی و کیفی‌سازی تولیدات است.

وی بابیان اینکه نخبگانی که وارد عرصه استارت‌آپ‌ها می‌شوند، هدفشان صرفاً رفع مشکلات و نیازهای اساسی جامعه است، افزود: نخبگانی که در این جمع حضور دارند ایثارگرانی هستند که از پتانسیل و سطح علمی بالایی برخوردار هستند که در راستای حفظ عزت و استقلال نظام اسلامی که ماحصل خون پاک شهدا است، تلاش جهادی می‌کنند.

گفتنی است در این رویداد ۱۷ طرح از سوی نخبگان علمی شاهد و ایثارگر استان مرکزی در سامانه گنج شاهد شرکت که ۸ نفر از واجدین شرایط در قالب چهار تیم دو نفره با نظر داوران در چهار سطح، به مرحله استانی راه پیداکرده و از طرح‌های خود دفاع که درنهایت چهار نفر برای مرحله کشوری در بهمن‌ماه سال جاری معرفی شدند.

کد خبر 622309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.