مسئولان در ماموریت‌های خود رویکرد بسیجی را تعریف کنند

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: از مسئولان انتظار داریم در مأموریت‌های خود رویکرد جدید و به‌روز بسیجی را تعریف کنند، چراکه تقویت فرهنگ و باور شهروندان ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سلامت صفری امروز _شنبه پنجم آذرماه_ در پنجاه‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی و تمام شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز دشمن از ملت ایران عصبانی است، زیرا به‌رغم اینکه در طول ۴۲ سال اقدام به تحریم و فشار کرد، مردم ایران وفادار نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه اخبار ایران مقاوم و یکپارچه و پیشرفت‌های آن از جمله تولید هواپیمای بدون سرنشین، ساخت پهپاد در تراز جهانی، تولید موشک ماهواره‌بر و تولید دارو استکبار جهانی را بیش از پیش عصبانی کرده است، گفت: دشمن چشم دیدن پیشرفت هسته‌ای و علم و فناوری کشور ایران را ندارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: دشمن می‌خواهد با ایجاد ناامنی در کشور، فکر و ذهن مسئولان را به مشکلات داخلی گرفتار کند تا راهبردها و پیشرفت‌های راهبردی فراموش شود، غرب یک جنگ معنوی و اعتقادی به راه انداخته است و در این عملیات پیچیده، با روش‌هایی مخصوص و تاکتیک‌های حرفه‌ای وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه در این میدان و روشی که دشمن پیش گرفته است، تاکتیک سنتی جوابگو نخواهد بود، افزود: در واقع در مقابل جبهه دشمن باید با ایجاد و ترمیم جبهه دفاعی یک تاکتیکی نوین فراهم کنیم، اگر هدف دشمن، ملت ایران است وظیفه داریم به‌عنوان یک بسیجی میان ملت روح جهادی را تقویت کنیم، چرا که بسیج مردمی و همگانی به معنای اصلی همان بدنه مردم و در حقیقت یک تفکر است و تنها چفیه و لباس بسیجی پوشیدن کافی نیست.

صفری با بیان اینکه از مسئولان انتظار داریم در مأموریت‌های خود رویکرد جدید و به‌روز بسیجی را تعریف کنند، اضافه کرد: در حال حاضر تقویت فرهنگ و باور شهروندان یک امر ضروری است و ورود بسیج به جبهه نرم‌افزاری باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 622293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.