۳۰ معبر خاکی بدرآباد باید آسفالت شود

عضو شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: بیش از ۳۰ معبر خاکی در منطقه بدرآباد وجود دارد که نیازمند ترمیم یا آسفالت است.

حجت کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بدرآباد سیرجان در بافت قدیمی و مرکز شهر قرار دارد، اما هنوز خدمات شایسته‌ای در این منطقه ارائه نشده است که این موضوع باعث نارضایتی اهالی شده است، لذا تسریع عملیات عمرانی در این محله در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰ معبر خاکی در این منطقه وجود دارد که نیازمند ترمیم یا آسفالت است، اما به‌دلیل فرسودگی بعضی خانه‌ها و ایجاد معضلاتی در این زمینه، عملیات عمرانی زمان‌بر می‌شود که لازم است اصلاحاتی ایجاد شود و در صورت لزوم شورای اسلامی شهر نیز همکاری لازم را خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر سیرجان با بیان اینکه در بازدید اعضای شورای ششم و شهردار از منطقه بدرآباد، در جریان وضعیت نامناسب کوچه‌های این محله قرار گرفتیم، گفت: خانواده‌های ساکن در این محله از خدمات شهری خوبی برخوردار نیستند، همچنین کوچه‌های این منطقه که نیاز به آسفالت داشت توسط شهرداری در اولویت قرار گرفت و در حال حاضر پروژه اجرای آسفالت انجام شده است.

وی اضافه کرد: در بازدید از کارگاه یکی از شرکت‌های پیمانکاری خدمات شهری نیز روند نوسازی و بهسازی ماشین‌آلات و تجهیزات این کارگاه جهت افزایش امکانات حوزه جمع‌آوری پسماند بررسی شد.

کد خبر 622252

برچسب‌ها