تفکر بسیجی شاخص‌های حوزه شهری را افزایش می‌دهد

رئیس شورای اسلامی شهر سیدآباد چناران گفت: تفکر بسیجی علاوه بر افزایش آبادانی و پیشرفت، توسعه شاخص‌های شهری را نیز به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا زینلی امروز _شنبه پنجم آذرماه_ در دیدار با جمعی از بسیجیان، ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: پیشرفت کنونی در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و سایرعرصه‌ها به تفکر بسیجی بازمی‌گردد.

وی افزود: امروز تفکر بسیجی موجب اقتدار کشور شده و همچنان قوی و تأثیرگذار است، ضمن اینکه امروز بیش از گذشته به فرهنگ بسیجی نیاز داریم و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در سطح جامعه رسالتی که مسئولان و آحاد جامعه در راستای صیانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی باید انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر سیدآباد چناران با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر حفظ روحیه انقلابی، انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن تاکید دارند، گفت: تفکر بسیجی علاوه بر افزایش آبادانی و پیشرفت، توسعه شاخص‌های شهری را نیز به دنبال دارد.

احسان ترمه، شهردار سیدآباد چناران نیز در این دیدار گفت: حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و صیانت از اصل انقلابی‌گری مهم‌ترین رسالت کنونی بسیج است.

وی با اشاره به اینکه بسیج متعلق به جریان خاصی نیست، تصریح کرد: بسیج متعلق به همه ایران و نماد وحدت، همدلی، صداقت و یکرنگی است.

شهردار سیدآباد چناران افزود: خوش‌نامی بسیج بین مردم و جامعه اسلامی به علت اخلاص، فداکاری در تمام صحنه‌ها و ولایت‌مداری آن است.

وی با بیان اینکه امروز بسیج یک فرهنگ است و باید تفکر بسیجی روز به روز در جامعه گسترش یابد، گفت: بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون منشأ خدمات فراوانی برای کشور بوده است و از آن به عنوان یک نهاد ولایی، انقلابی و خدمتگزار یاد می‌شود.

ترمه با تقدیر از خدمات بسیج، تصریح کرد: در شرایط کنونی شاهد هستیم بسیج نقشه‌های دشمنان را برای ضربه‌زدن به ایران خنثی کرده است و همواره از مرزهای کشور و باورهای انقلابی و دینی مردم ایران حراست و حفاظت می‌کند.

وی با بیان اینکه همه باید فرهنگ بسیجی را الگوی خود دهیم و این شجره طیبه را بین نسل جوان و نوجوان تبیین کنیم، گفت: امروز بسیجیان با پشتیبانی از ولایت فقیه و با تکیه بر اراده و ایمان خود بهترین سد در برابر تهاجم دشمنان هستند.

کد خبر 622248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.